13 Reacties
7 maanden geleden
Wij hebben niet een officiële babyfoon, maar gebruiken de Tapo.
Is een beveiligingscamera die uitbreidbaar is.
Wij zijn er heel tevreden over.
7 maanden geleden
Reactie op Evelienvs
Gebruik je bij tapo dan altijd je telefoon als "schermpje"?
Als ik haar wil zien wel. Anders zet ik mijn telefoon op geluid en zodra ze beweegt dan hoor ik dat.
7 maanden geleden
Oo wat grappig, hier ook tapo. Mega tevreden over! Wij hebben gewoon een oude telefoon die hier standaard ergens in huis open staat. Je hoort de kleine dan vanzelf. En wat erg handig is is de optie dat als je baby huilt dat je daadwerkelijk melding krijgt op je telefoon. Ik heb dan ook nog een smartwatch om en zie daar de melding ook. Werkt gewoon echt super. En je koopt ze voor ongeveer 40 euro. Oja en onze kleine slaapt nog steeds bij ons op de kamer in de nacht. Hierdoor hebben we nu 2 cameras, op eigen kamer en op onze slaapkamer. In de app kan je dit dus gewoon koppelen. Voor zover ik weet onbeperkt koppelen dus zeker ideaal voor meerdere kinderen 🥰
7 maanden geleden
Reactie op JetaxLeo
Is het dan enkel met geluid & zonder beeld?
Nee hoor. Geluid en beeld. Het is gewoon een camera dus je ziet hem live in zn bedje liggen. En dus ook geluid als hij huilt bijvoorbeeld. En daarnaast zijn er nog functies om bijvoorbeeld opnames te maken. Doe ik weleens als ik zie dat hij iets grappigs doet 😂
7 maanden geleden
Hier de Q-connection - Signal 5"HD
1 scherm en 2 cameras erop die zichtbaar zijn naast elkaar op het schermpje. Ik vind het ideaal
7 maanden geleden
Motorola vm855 connect hebben wij naar tevredenheid.
2 camera's, in elke kamer 1