9 Reacties

2 jaar geleden

Onze eerste deed dit ook. Een grotere speen was hier de oplossing. Maar als je dat nog niet wil ivm snel voeden, kan je het gaatje ook wat groter maken met een naald.

2 jaar geleden

Overigens heb ik heel goed kunnen voeden met tepelhoedje bij mijn zoontje. Dat was qua kracht ook net een stofzuiger

2 jaar geleden

DrBrown flessen hebben een ander ventiel- systeem. Ik zou die eens proberen

2 jaar geleden

Reactie op Momo96

Onze eerste deed dit ook. Een grotere speen was hier de oplossing. Maar als ...
Krijg je dan niet juist andere klachten ivm te snel voeden?

2 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Krijg je dan niet juist andere klachten ivm te snel voeden?
Nee dat is natuurlijk wel goed om in de gaten te houden. Maar zowel onze zoon als dochter drinken een fles in max 10 minuten. Maar hebben daar ook geen last van. Zijn daarna ook goed verzadigd. Lang geprobeerd te rekken, maar dan had ik een krijsende baby. Nu bij de tweede probeer ik dat niet eens meer.

2 jaar geleden

Reactie op Momo96

Nee dat is natuurlijk wel goed om in de gaten te houden. Maar zowel onze zo ...
We hadden eerst een groter speentje inderdaad, maar toen ging ze heel snel drinken en spuugde ze best veel uit. Ook toen veel last van krampjes en dat nu niet.. maar is het proberen zeker waard! Wie weet gaat het nu wel beter met toch een groter speentje.

2 jaar geleden

Ons zoontje deed dit ook. Wij zijn toen over gegaan op Avent met het groene ding erin en dat werkte hier perfect. Dr browns lekte alleen maar of hij had hem alsnog vacuüm 🤭

2 jaar geleden

Reactie op MamavanR

Ons zoontje deed dit ook. Wij zijn toen over gegaan op Avent met het groene ...
Ja die avent hebben wij nu ook, merken zeker verschil alleen zuigt ze hem dus alsnog vacuüm..

2 jaar geleden

Reactie op Michellemoison

Ja die avent hebben wij nu ook, merken zeker verschil alleen zuigt ze hem d ...
Je moet de dop niet helemaal strak dicht draaien is ons verteld toen der tijd☺️