8 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, ik zag laatst zo'n valkussen voorbij komen. Dat is een soort rugzakje met een kussen en als ze dan achterover vallen, vallen ze iig iets zachter. Succes!

2 jaar geleden

Ik denk dat t erbij hoort toch. Ze moeten toch leren en een valkussen lijkt mij alleen maar beweging in de weg te zitten. Ik vind t ook spannend als ze op die kromme wiebel beentjes gaat staan en probeer vooral te zorgen dat ze ruimte heeft om te vallen. Dat als ze onderuit gaat, ze niet bv tegen de koffietafel gaat.

2 jaar geleden

Nee het is niet helemaal “met vallen en opstaan” dus dit hoort erbij. Ons zoontje had namelijk precies wat jij benoemt, ik schrok hier telkens zó van, gewoon in 1 sec BAM achterover vol op z’n hoofd. Alsof z’n evenwicht niet goed was en valbreken deed hij ook niet. Iedereen zei “dat hoort erbij” maar ik bleef toch echt zoveel mogelijk bij hem in de buurt want m’n gevoel zei dat dit niet goed kon zijn voor dat hoofd en hersentjes 😅 Nou bij ons tweede kindje wordt dit bevestigd! Zij valt ook soms maar breekt haar val, houdt zich vast waardoor het minder hard gaat en valt sws veel minder vaak. Dus er zit wel echt verschil in per kind. Dit kind laten we dus inderdaad gewoon vallen, gaat zelden hard en leert ze van. Ons eerste kind niet dus die hielden we meer in de buurt tot die (denk ca 2 maanden) tijd voorbij was.

2 jaar geleden

Reactie op NumberTwoOnTheWay

Nee het is niet helemaal “met vallen en opstaan” dus dit hoort erbij. Ons z ...
“Laten we gewoon vallen” klinkt harder dan ik het bedoel 😂 Maar bij haar durf ik gewoon weg te lopen als ze aan tafel of dergelijke staat. Ze valt niet zomaar en zo wel dan rolt ze opzij en raakt ze hooguit net de vloer met haard hoofd, meestal niet eens. Dus die laten we gewoon bedoelde ik ermee 🤭

vorig jaar

Wij hebben zo’n val rugzakje in de vorm van een bij 🐝 gekocht voor ons zoontje van 10 maanden. Hij heeft doet thuis nu bijna altijd om in de woonkamer want harde tegelvloer. Hij helpt in ieder geval de klap op het achterhoofd op te vangen en ziet er ook nog megacute uit!

vorig jaar

De kleine van een bekende van ons is ook zo door het optrekken aan een tafel, achter op z’n hoofd gevallen. De ouders dachten ook Ooh vallen en opstaan. Tot dat de kleine in de nacht niet kon slapen en ze toch even de EH hebben bezocht. Ja hoor schedel gescheurd.. Vind het toch maar eng, hun hoofdjes zijn nog gevoelig. Zal toch even oppassen. Ik vind niet dat je je aanstelt. Liever te voorzichtig dan dat er iets ernstigs gebeurd.

vorig jaar

Reactie op sterre8

De kleine van een bekende van ons is ook zo door het optrekken aan een tafe ...
Ooh nee wat eng!! Ik hoop dat het beter gaat met de kleine. Ik heb zo een kussentje besteld die hij om zn rug kan doen waardoor zijn achterhoofd beschermd blijft. Bedankt allemaal voor het mee denken!!

vorig jaar

Reactie op romama

Ooh nee wat eng!! Ik hoop dat het beter gaat met de kleine. Ik heb zo een k ...
Gelukkig komt het goed met hem😊. Aah slim ik ga er ook een aanschaffen nu! Kunnen ze lekker vallen zonder problemen!