8 Reacties

2 jaar geleden

Oh en ter aanvulling… is bijna 10 maanden (17-8)

2 jaar geleden

Ik kan je helaas niet al te veel zeggen hierover behalve dat je niet mag vergeten dat in fruit, groente, yoghurt etc ook best veel vocht in zit. Anders cb om advies vragen?

2 jaar geleden

Ik zou het fruithapje 's ochtends doen idd en haar snackje tussen de middag. Dan verdeel je het vocht meer overdag. Wij geven 3x een fles van 200 maar dan voor 180 aan voeding. Vol js vol, maar drinkt ze vaak toch wel leeg. Ook omdat ze niet veel water drinkt. Proberen nu tussendoor water te geven met 100 ml met 1 schepje voor de smaak opzich trapt ze daar wel in, maar drinkt maar een paar slokjes 😀

2 jaar geleden

Fruit in de ochtend deed ik ook, maar op het kdv is het omgedraaid (ochtend cracker, middag fruit). En ik wil wel één ritme aanhouden. Vandaag drinkt ze opeens weer wat beter, misschien is het ook weer een fase (of nog gerelateerd aan oorontsteking 24433). 😝

vorig jaar

Hier beetje het zelfde. Maar de avond fles die laat je als aller langste. Die doe je als laatste weg. Volgens mij is het het beste als je dan de fles van 13.30u er af haalt. Zo ga ik het over aantal weekjes doen. En ik zou ook cracker en fruithap omdraaien. Anders kun je toch het cb vragen voor advies?

vorig jaar

Mischien kun je naast de cracker nog een stuk komkommer geven. Daar zit ook erg veel vocht in.

vorig jaar

Reactie op Brittttt

Hier beetje het zelfde. Maar de avond fles die laat je als aller langste. D ...
Jaa, ga ik inderdaad doen. Maar cracker en fruit omdraaien is geen optie, gezien dat t ritme van t kdv is. En ik wil dat ze zoveel mogelijk één ritme heeft. Maar ze drinkt nu echt sinds weken weer een stuk beter (nadat ik dit bericht gepost had) 😝

vorig jaar

Ik geef een klein laagje diksap of limonade zonder suiker en nu drinkt hij z'n beker zo leeg zonder problemen