6 Reacties

2 jaar geleden

Als je je niet gerust voelt kan je altijd de huisarts contacteren en die beslist dan wat je verder moet doen. Maar ik zou ook niet gerust zijn met piepende ademhaling en niet goed eten! Dus bel maar en spoed mag trouwens altijd als jij je er niet goed bij voelt en het niet vertrouwd

2 jaar geleden

Ik zou ook de huisartsenpost bellen, beslissen zij wel of je moet/mag komen. Als ze moeite heeft met ademhalen is er sowieso reden om te bellen.

2 jaar geleden

Mijn zoontje was ook heel erg ziek hoesten tot aan piepen toe niet echt willen eten ik was bij de huisarts geweest bed omhoog neusspray deed ik al weer na huis gestuurd het werd steeds erger ben ik naar de spoed gegaan kregen we een pufje en nu is het gelukkig goed, gewoon de spoed bellen alsje twijfelt , beterschap hoop dat de kleine snel weer beter is

2 jaar geleden

Ik ben zojuist met dochter op de spoedpost geweest. Ze is al 3 weken verkouden en al paar dagen nu wat benauwder en veel slijm, ook gaan de flessen niet meer leeg en geeft ze ook nog veel terug. Ze heeft een piepje op de ademhaling wat mij heeft doen bellen, ze heeft nu een pompje gekregen om pufjes te geven. Nu moet het beter gaan, mag niet slechter gaan dan moeten we terugbellen

2 jaar geleden

Bij piepende ademhaling zeker dokter bellen, dat is ons vorige keer verteld toen kindje verkouden was.

2 jaar geleden

Het is valse kroep, moet ook 2 puffers gaan halen en dan hoop ik dat ze snel beter is