116 Reacties

één jaar geleden

Ik denk een boy! Wanneer heb je een geslachts echo gepland? Dan weet je het zeker 💙

één jaar geleden

Is helemaal niet gek! Waarom laat je geen geslachts bepaling doen? Dan ben je van de onzekerheid af…

één jaar geleden

Reactie op RooomyyyyN

Ik denk een boy! Wanneer heb je een geslachts echo gepland? Dan weet je het ...
Over 2 week! ❤️

één jaar geleden

Ik zou een geslacht echo inplannen soms heb je gewoon de bevestiging nodig!

één jaar geleden

Reactie op Michelle-4

Ik zou een geslacht echo inplannen soms heb je gewoon de bevestiging nodig! ...
Jaa moet nog 2 weekies wachten.

één jaar geleden

Dat is helemaal niet gek. Ik heb al 2 jongens en heb nu toch echt de voorkeur voor een meisje. Dat is echt niet ondankbaar want ik ben zo dankbaar dat ik nogmaals zwanger ben. En als het een jongetje wordt blijf ik dankbaar maar de voorkeur is er nu gewoon wel, zeker omdat het voor ons het laatste kindje is. Schaam je er niet voor, het is heel menselijk.

één jaar geleden

Reactie op 333roosje333

Dat is helemaal niet gek. Ik heb al 2 jongens en heb nu toch echt de voorke ...
Dat is het. Als het niet is wat je hoopte ben je natuurlijk alsnog blij. Blij dat we inderdaad zwanger mogen worden. Er zijn zoveel waarbij het gewoon moeilijk gaat.. En hoe oneerlijk dat is! Maar dan denk ik, dan zit ik hier over te piekeren haha. Maar gevoel kan je niet uitschakelen en het is inderdaad menselijk. Wie weet krijg jy wel een prachtige meisje! En anders een super kereltje ❤️

één jaar geleden

Reactie op Naycol

Jaa moet nog 2 weekies wachten.
Geslachtsecho kan al vanaf 14 weken 😊

één jaar geleden

Het is echt niet gek of erg om een voorkeur te hebben hoor! Uiteindelijk zal je sowieso van je kindje houden. Ik hoopte bij de eerste op een meisje, we kregen een jongetje en nu vind ik jongetjes opeens de leukste wezentjes die er bestaan haha. Ik zou nu best graag nog een jongetje willen, maar ik heb het gevoel dat het nu een meisje is. Ook heel welkom natuurlijk:) Maar zal wel weer even wennen zijn!

één jaar geleden

Reactie op MLE21

Geslachtsecho kan al vanaf 14 weken 😊
Jaa. Wij hebben dan de 20 weken echo staan. Dus daar wachten we even op. Nog even in spanning haha

één jaar geleden

Ik heb een dochter van 2,5 en ze is geweldig ben super gelukkig met haar, ben nu zwanger en ik hoopte sowieso al op een “koningskoppel” bij de laatste echo heeft de verloskundige “voorzichtig gezegd” dat het een jongetje zou zijn maar geen bevestiging tot de 20 weken voor mij. Voor mij allebei welkom ergens denk ik nu natuurlijk dat het een jongetje is maar een meisje is net zo leuk en gewenst 😊❤️

één jaar geleden

Ik denk zo als het maar gezond is en alles is welkom

één jaar geleden

Hi 😊 ik weet precies wat je doormaakt, ik had namelijk precies t zelfde. Was ook overtuigd dat ik een jongentje zou krijgen, en ik gunde het mn partner ook heel erg ik zag ze al samen spelen en stoeien. Ook veel mensen om me heen waren overtuigd dat we een zoontje kregen. Had me er dus helemaal op ingesteld , ondanks dat ik me voorgenomen had dat ik ook super blij zou zijn als t een meisje is, want ook dat zou ik eigenlijk niet willen missen. Geslachtsecho gehad, en het blijkt een meisje te zijn! Ik merkte aan mezelf dat dat nieuws wel even op me in moest laten werken.. ik had me er helemaal op ingesteld dat het een zoontje zou zijn. Ik dacht even dat ik “gek” was omdat ik dit gevoel had.. maar….. na een dag was t helemaal over en ben echt dolblij dat ik straks een lief klein meisje hier rond heb lopen en mag mezelf gelukkig prijzen! En ik fantaseer al helemaal hoe het zou zijn met mijn kleine meid straks, dat helpt ook! Jongetjes en meisjes zijn beide geschenken en hebben beide hun leuke kanten en miss zal t even wennen zijn als het nieuws niet is wat je verwacht, wees zeker niet te hard voor jezelf! En probeer je een mooie toekomst voor te stellen met jou en je kleine meid. Het komt echt goed en ik weet zeker dat je je leven straks niet meer zonder haar kan zien 💗🙏🏾

één jaar geleden

Hey, ik denk helemaal een normaal gevoel :) het is ook waarsch niet dat je geen meisje wil, maar je op een jongetje heb ingesteld en zelfs al plannen heb gemaakt! Ik had het ongekeerde: was overtuigd van een meisje en is een jongetje. Even een traantje gelaten, afscheid genomen van mijn ‘fantasiebeeld’. En dat is oké. En nu een week later nieuwe blije toekomstbeelden. Dus komt hoe dan ook goed💕

één jaar geleden

Heel herkenbaar hoor! Het is ook niet dat ik het ene liever wil dan het ander maar ik heb nu in mijn hoofd dat het een meisje wordt en denk dat ik toch wel even moet schakelen als dat niet zo is. (Plus dat je dan denkt help wij zijn twee vrouwen want moet straks een kerel van 16 met twee moeders en geen vader en andere scenario’s in mijn hoofd.) Kortom volgens mij heel normaal en zoals ik lees herkenbaar voor veel van ons. De uitspraak als het maar gezond is, allemaal heel leuk en natuurlijk is dat het voornaamste, maar als mens heb je toch ideeën over je toekomstige kindje. Hopelijk kun je straks als je weet wat het wordt volop genieten en fantaseren over hem of haar 💛

één jaar geleden

Herkenbaar hoor, wij houden het een verrassing tot de geboorte. Toch natuurlijk erg nieuwsgierig en een vermoeden.. Dat moment zal wel het nodige overstemmen dus ik hoop/verwacht niet dat ik dan nog moet “schakelen” als mijn vermoeden verkeerd blijkt haha. Overigens zou ik beide heel leuk vinden. Een jongen is leuk voor m’n zoontje om mee te stoeien. Een meisje, want van allebei een is toch gewoon wel heel leuk. Hoewel ik nu zo gewend ben aan een jongetje dat ik t idee van een meisje best spannend vind 🙈 Hoe ik er dus mee omga.. tja toch proberen een beetje over beide te fantaseren hoe t zal zijn.

één jaar geleden

Zeker herkenbaar! Wij gaan ook voor een verrassing tot de geboorte. Ergens hoop ik iets meer op een meisje. Lijkt me zo leuk om van ieder eentje te hebben en we hebben al een zoon, waarom? Geen idee 😅 plaatje in m’n hoofd denk en ik heb gewoon met m’n eigen moeder een fijne band en zou dat ook graag willen (kan natuurlijk ook met een zoon ben ik me heel erg bewust van). Maar goed ik denk dus echt heel sterk weer een jongen te krijgen dus houdt dat beeld gewoon vast in m’n hoofd. Begint ook wel te wennen, en zie daar ook wel veel voordelen van. Het is voor onze oudste miss wel veel leuker om een broertje te krijgen. Maar ik zal dan wel afscheid moeten nemen van het plaatje van een dochter want meer dan 2 zullen het er hier niet worden. Dat is oké ☺️

één jaar geleden

Wat fijn al die reacties! Dacht echt dat het aan mij lag!

één jaar geleden

ik heb hier 3 jongens uit een eerdere relatie en iedereen wil/ hoopt nu op een meisje.... ik stiekem ook wel hoor , maar heb echt geen flauw idee deze keer..... nog kleine 2.5 week geduld dan heb geslachtbepalingsecho, eerst volgende week de 13 weken echo ( met 13 weken en 6 dagen)

één jaar geleden

Reactie op Helen85

ik heb hier 3 jongens uit een eerdere relatie en iedereen wil/ hoopt nu op ...
SPANNENDDDD