20 Reacties

2 jaar geleden

Ze zeggen dat de meeste baby’s gewoon doorslapen nou ben benieuwd hier schrikt ze van alles.. ze slaapt gewoon in haar eigen bed op normale tijd en visite beneden. Mijn vriend heeft vuurwerk ingeslagen ik zei je doet maar verder op in de straat en niet voor haar slaapkamer 🙃🫠 mocht ze wakker worden dan neem ik haar bij mij in haar kamer en neem ik dr niet mee naar beneden, meestal slaapt ze dan wel weer. Gaan t meemaken,

2 jaar geleden

Misschien white noise aanzetten? Dat dempt behoorlijk wat achtergrond geluiden.

2 jaar geleden

Als ons dochtertje wakker zou worden dan nemen we haar gewoon even mee naar beneden en kijken we vanuit het raam samen naar het vuurwerk. Ik las trouwens ergens dat white noise andere geluiden een beetje "weghaalt" als het ware? Mocht ze echt onrustig blijven dan proberen we dit zeker! 😊

2 jaar geleden

Het scheelt: het is maar 1 nachtje in het jaar. Mijn oudste was 9 maanden bij eerste oud en nieuw en werd rond middernacht inderdaad wakker. Dan is er opeens heel veel geknal. Die sliep echter na wat geruststelling (lees even knuffelen en een tutje) gewoon weer door. Onze baby nu is gek op white noise dus dat ga ik al eerste proberen. Anders neem ik hem bij me en zien we wel waar het schip strand. Even samen kijken, als het echt niet gaat wordt het meestal na 1-2 uur rustiger dus kan dan nog een voeding geven en kijken of dat slaperig maakt. Denk dat het wel goed komt, maar heb dus ook nog een peuter. Denk dat dat een grotere uitdaging is 😂

2 jaar geleden

Whitenoise zou ik aan zetten maar ons zoontje werd met 6 maanden niet wakker terwijl er superveel vuurwerk toen was

2 jaar geleden

Nou met white noise aan en al wordt mijn dochter alsnog elke 10 min wakker door een knal 😪 blij toe dat ik thuis blijf! 😜

2 jaar geleden

Nou ze schrok al van de visite en wilde alleen bij mij zijn 😂 wij zijn gewoon thuis en ze ligt nu in bed, white noise aan, ben benieuwd

2 jaar geleden

Hier ook een slechte slaper door het vuurwerk. Continu aan het troosten. Dit wordt een lange nacht...

2 jaar geleden

Reactie op Ingridr91

Hier ook een slechte slaper door het vuurwerk. Continu aan het troosten. Di ...
Ja hier is het ook begonnen hoor… het wordt zeker een lange nacht😞 Onwijs zielig ook

2 jaar geleden

Reactie op Es.s01

Ja hier is het ook begonnen hoor… het wordt zeker een lange nacht😞 Onwijs ...
Sterkte!

2 jaar geleden

Juist als het allemaal tegelijk wordt afgestoken worden ze er niet wakker van, dan is het meer 1 harde ruis zeg maar. White noise aanzetten kun je doen. Rond die tijd zitten de kindjes vaak wel in diepe slaap al... ik sliep er als baby ook doorheen en mijn dochter tot nu toe de eerste twee jaar ook

2 jaar geleden

Ben wel benieuwd of jullie kleintjes wakker zijn geworden om 12 uur vannacht. Hier namelijk wel…

2 jaar geleden

Reactie op thegeek

Ben wel benieuwd of jullie kleintjes wakker zijn geworden om 12 uur vannach ...
Onze dochter heeft door alles heen geslapen! Is jullie kindje nu erg onrustig?

2 jaar geleden

Reactie op thegeek

Hier alleen even woelen.. fles erin en ze sliep weer gelukkig

2 jaar geleden

Reactie op thegeek

Hier ook. 2355 wakker en ligt nu te schaterlachen in de cosleeper 😂😅

2 jaar geleden

Hier er heeft onze kleine er doorheen geslapen alleen af en toe wat woelen

2 jaar geleden

Jahoor hier heel hard huilen van de knallen licht nu lachend in de box😰. Hoop dat hij zo weer gaat slapen

2 jaar geleden

Reactie op thegeek

Een beetje maar hij had ook honger. Dus denk eerder van z'n maag dan de knallen. Met de borst in de mond sliep hij zo weer verder.

2 jaar geleden

Haar nachtslaapje ingaan was wel een beetje lastig door alle knallen, ze werd 2/3 keer wakker. Papa heeft haar geholpen om in diepe slaap te brengen. Ze werd om 23:50 wakker voor haar voeding en daarna sliep ze echt als een roosje. Ze heeft het hartstikke goed gedaan!

2 jaar geleden

Reactie op thegeek

Nee, sliep heerlijk rustig door. Wel werd hij, naast nachtvoeding, nog wakker van hoesten enz. Maar iig niet van het vuurwerk. Of van het feestje van de buren 2 huizen verderop die om 6u nog dancemuziek aan hadden…🙃