7 Reacties

20 uur geleden

Wij hebben vorig jaar gewacht tot ze zelf wakker werd en toen heb ik der uit bed gehaald en even laten kijken daarna toen weer rustiger werd weer naar bed gebracht. Denk dat we dat dit jaar ook doen. Kijken wat er om 12 uur gebeurd. Hier nog amper knallen.

12 uur geleden

Mijn zoon is nu 4 en heeft er tot nu toe nog elk jaar doorheen geslapen. 🤷‍♀️ de meeste kindjes doen dit wel.

12 uur geleden

Ook in dit verhaal... Go with the flow

12 uur geleden

White norse helpt hier

11 uur geleden

Onze dochter heeft overal door heen geslaapt vorig jaar met oud en nieuw. Dus hopen dat ze dit jaar maar op het zelfde. Hier slaapt de kleine zo diep want ze word nooit wakker van lawaai. We denken soms wel dat ze misschien een beetje doof is.🤭🤭

11 uur geleden

Je hebt er vrij weinig invloed op, want het knalt gewoon enorm hard. Vorig jaar sliepen allebei mijn kinderen er doorheen (toen 4 maanden en 2,5 jaar). Mijn oudste is de 2 jaar ervoor wel wakker geworden. Eerste keer even gerust gesteld en sliep daarna door. Jaar erna meegenomen naar beneden en uurtje later weer naar bed gegaan. Over het algemeen heb je geen goede nacht met oud en nieuw en jonge kinderen 🤪. Zelfs al slapen ze door staan ze meestal erg vroeg in de ochtend weer te stuiteren en gaan wij als volwassenen laat naar bed. 1 januari allemaal vroeg naar bed 👌

10 uur geleden

White noise wat harder en verder geen verwachtingen hebben. We zien het wel.