6 Reacties
21 uur geleden
Pff lijkt me inderdaad heel naar voor ze. Misschien toch even kijken wat ze eten op een dag.. kan door zuivel komen of ander soort eten wat niet goed verteerd. Mijn zoontje heeft het de vorige keer ook gehad maar hij spuugt het dan 30min later uit of het komt helemaal naar boven.
21 uur geleden
Reactie op MamatoA
Pff lijkt me inderdaad heel naar voor ze. Misschien toch even kijken wat ze ...
Als ze wel of geen zuivel heeft gehad maakt niet veel uit gisteren en vandaag geen zuivel gehad en was weer erg 😪 weet niet of dan daar aan licht. Ik heb ook al aan gluten gedacht maar ja dat krijgt ze elke dag ..
20 uur geleden
Reactie op Jps
Het lijkt mij geen gek idee om een glutenallergie/intolerantie uit te sluit ...
Ja klopt maar de kinder arts vind dat op. Basis van allen de lengte niet genoeg indicatie was om nu te prikken omdat dat lengte weer op haar eigen lijntje terug was kwa groei maar er geen andere aanwijzingen waren pok de buikpijn wel aan gegeven. Allen beetje kramp was niet genoeg
13 uur geleden
Reactie op Lilymy
Ja klopt maar de kinder arts vind dat op. Basis van allen de lengte niet ge ...
Alleen beetje kramp is anders dan je hierboven schrijft... Misschien moet je wat aandrukken bij de huisarts.. Of zelf gaan experimenteren.. Jij kan een week gluten vrij eten samen met haar, als ze dan niet meer die buikpijn heeft kun je dit weerleggen bij de arts. 🥴