7 Reacties
2 jaar geleden
Het ik ben 3,5 week geleden bevallen en ook begonnen met kleine stukjes. Begon met 400 meter heeeeel langzaam, maar loop nu alweer stevig door en loop zo鈥檔 3 km. Loop elke dag. Begonnen met kleine stukjes, samen eerst met mijn man en elke dag een beetje verder. 3,5 km is wel de Max merk ik. We doen nu elke ochtend samen boodschappen 馃槉 ik hoop ook op een droge herfst! Lekker naar buiten 馃槏
2 jaar geleden
ik ben week na de bevalling voor het eerst kort rondje gaan lopen en daarna steeds verder gaan uitbreiden, gisteren bijna 8 km gelopen dat was iets te veel, dus vandaag kleiner rondje. vandaag is de kleine 3 weken馃槆
2 jaar geleden
Ik moet helaas wel lopen om m鈥檔 kids naar kdv/school te brengen 馃檲 6 dagen na de bevalling alweer 2x p dag een uur lopen. Ben helemaal verrot en m鈥檔 lichaam doet zeer. Blij dat het weekend is!
2 jaar geleden
Jeetje, was zelf veeeeel kleiner begonnen, merkte het gelijk aan bloedverlies en vermoeidheid toen het weer wat meer was 馃槄
Een half uur met een kleine pauze is eerder wat ik nu doe 6 weken verder.
Vandaag een half uur gaan zwemmen en werd toen licht in mn hoofd, in dat opzicht ging het hoogzwanger beter