15 Reacties
2 jaar geleden
Je geeft aan dat hij zichzelf door zijn armen wakker houdt. Heb je gehoord van de Lovetodream swaddle? Die is echt geweldig! Misschien dat dat kan helpen.
2 jaar geleden
Hier slaapt die met een knuffeltje snachts. Soms vind ik dat nog wel spannend, maar overdag gaat het altijd heel erg goed ook op de opvang. Hij is vier maandjes.
2 jaar geleden
Reactie op KeepUpWithS
Je geeft aan dat hij zichzelf door zijn armen wakker houdt. Heb je gehoord ...
Hij houdt z'n armen omhoog en zodra hij in slaapt valt zakken zijn armen en daar wordt hij steeds wakker van. Als hij dat konijn vasthoudt laat hij z'n armen liggen.
Bedankt voor de tip. Ik ga er even naar kijken
2 jaar geleden
Onze dochter heeft ook een knuffeltje liggen hoor, kijk wel altijd even hoe deze ligt, maar ze vind het heerlijk om er met haar hoofdje in te liggen
2 jaar geleden
Ik zou een knuffel nu nog te spannend vinden.
Mijn oude sliep met een hydrofiel waslapje (enkellaags). Daar kon hij doorheen ademen, mocht het op zijn gezicht belanden. Hij hield dat altijd vast met zijn handjes tegen zijn wang aan.
2 jaar geleden
Hier ook een knuffel. Overdag gewoon mee naar bed, lang leven de babyfoon met camera. Snachts alleen mee in slaap vallen en dan haal ik hem weg zodat we rustig kunnen slapen.
2 jaar geleden
Reactie op Bolleke32
Ik zou het zelf nog niet doen, knuffeltjes of losse dekentjes etc tot de aa ...
Maar dat is wat ik vraag. Wanneer kan het? Er staan allemaal verschillende antwoorden op internet en het breekt me op dat ik nu zeker ieder half uur eruit moet sinds 2/3 weken in de nacht. Terwijl hij overdag goed slaapt
2 jaar geleden
mijn zoon heeft ook dat konijn en houd ook die oren vast .
Maar zodra hij slaapt leg ik verder weg in zn bedje .
want hij valt er gerust mee in slaap op zn gezichtje en vind ik eng .
Als jij het vertrouwd dat goed gaat dan moet je die keuze overwegen .
Nachtrust is ook belangrijk.
of een oplossing voor de zwieber armen