14 Reacties

één maand geleden

Ik ben al sinds mijn zoontje 6 maanden is over op de luierbroekjes. Zoveel makkelijker meid

één maand geleden

Wij wisselen af als het echt drama is hup broekje aan. Heeft hij een “goede” dag gewoon een luier. Het is ons niet waard om te gaan worstelen voor een luier. Hij stapt ook zelf in het broekje en kijkt ons dan heel trots aan🥹 alsof die wil zeggen kan ik zelf mama

één maand geleden

Wij verschonen hem terwijl hij staat, we hebben zo'n rondding met plankjes aan de muur hangen en daar staat dan vanalles op wat hem even afleid. Dus wij pakken meestal een gewone luier. Heel soms doen we een luierbroekje als hij niet wilt liggen en staan, dan is dat het makkelijkst.

één maand geleden

Reactie op Angelll

Wij wisselen af als het echt drama is hup broekje aan. Heeft hij een “goede ...
Lekken ze hier sneller in door?

één maand geleden

Reactie op TiffanyDirckx

Wij hebben gemerkt dat als we buiten huis zijn en hij iets langer met een pamper moet doen, dat hij met een luierbroekje sneller doorlekt dan een gewone luier.

één maand geleden

Bij de oudste pas toen we begonnen met de zindelijkheidstraining. Hij is vrij smal en als hij ligt lekken ze door (sluit niet goed aan rondom), maar overdag zelden. Dus s nachts zijn we gewone luiers blijven gebruiken. Maar als jullie kleine niet meer wil liggen klinkt het wel als een oplossing die het proberen waard is?

één maand geleden

Reactie op TiffanyDirckx

Ik heb wel idee dat het sneller vol is, vooral dat sneller gaat hangen. Maar dat kan ook aan mij liggen, s’nachts gebruiken we wel altijd een luier. Overdag verschonen we hem met regelmaat en echt doorgelekt is hij nog niet met een broekje.

één maand geleden

Ik heb luierbroekje getest maar zit voor geen meter .. plas gaat er naast ze zijn veel te breed ij vind niet handig

één maand geleden

Onze zoon draagt ze al heel lang in de nacht Je kunt starten wanneer je wilt

één maand geleden

Reactie op kuss_ies

Ik ben al sinds mijn zoontje 6 maanden is over op de luierbroekjes. Zoveel ...
Hier ook al heel lang over op luierbroekjes. Al zijn we nu weer even terug naar luiers omdat die toch iets beter te lijken absorberen en de fase waarbij het echt niet te doen was een luier normaal aan te doen alweer even voorbij is. Lijken echt fases te zijn en dan pak ik toch weer de luierbroekjes.

één maand geleden

Je kunt gewoon overgaan wanneer je wilt. Wij hebben het pas meer richting 2,5-3jr gedaan toen we met zindelijkheid begonnen

één maand geleden

Wij gebruiken ook al een paar maanden die luier broekjes. Ideaal! Mijn dochter is vrij smal en lekt nauwelijks door. Alleen als ze snachts poept en veel plast. Ik gebruik die van de kruidvat. Deze gebruikte ik ook voor mijn zoontje die ook vrij smaak gebouwd is. Hij kent iets sneller door omdat hij op zijn buik sliep (en bij een jongen loopt toch alles meer naar voren/ boven).

één maand geleden

Wij gebruiken ze sinds dat onze dochter 8 maanden is. Ze lekt nooit door. We gebruiken nu pampers maat 5 en voor de nacht pampers dry night pants.

één maand geleden

Hier al begonnen met 8 maanden.. heerlijk staand zijn luier verschonen jij doet hem nu zelf al uit met verschonen doekje door en luier weer aan. Hij is nu 15 maanden.. was een drama met verschonen.