23 Reacties

één jaar geleden

Ik ben begonnen met Neutral. Toen is per ongeluk een keer de baby was bij onze was ingekomen en daar reageerde hij verder helemaal niet op. Dus sindsdien gaat het gewoon mee met de gewone was. Scheelt een hoop.

één jaar geleden

Ah huismerk, maar dat is meer omdat dat ongeveer het enige is waar ik zelf tegen kan😅

één jaar geleden

Gewoon met onze was producten die we gewoon zijn 😃

één jaar geleden

Net als onze eigen kleding en de luiers: AH Puur waspoeder kleur. Overigens met minder dan op de verpakking wordt geadviseerd, anders ontstaat er echt veel te veel schuim. En de was wordt zo ook prachtig schoon.

één jaar geleden

Neutral, nog steeds eigenlijk. Als onze eigen wasmiddel voorraad op is gaan we allemaal over.

één jaar geleden

Ik was met reus, eerste halfjaar was ik de kleertjes zonder wasverzachter (wordt ook geadviseerd) en als dit goed gaat daarna gewoon met onze was mee. Bij mijn zoontje ging dit helemaal goed dus je hoeft niet echt een ander wasmiddel te gaan halen.

één jaar geleden

Wij wassen gewoon met onze eigen wasmiddel. Als er een probleem is dan stappen we wel over 😅

één jaar geleden

We beginnen weer met neutral. Bij ons zoontje rond zn 2e jaar langzaam met onze spullen mee gaan wassen (geen wasverzachter). Dat gaat gelukkig goed. Gaan het bij baby 2 weer zo doen ☺️

één jaar geleden

AH puur (dus net als neutral zonder parfum enzo) mn dochtertje heeft eczeem. Dus voor de tweede was ik het daar ook mee.

één jaar geleden

Neutral of ah puur, net wat er in de aanbieding is

één jaar geleden

Neutral of een ander parfumvrij wasmiddel. Wasverzachter gebruik ik niet, in plaats daarvan doe ik een scheutje natuurazijn in het wasverzachterbakje. Vanwege het harde water hier is dat ook beter voor de wasmachine.

één jaar geleden

AH puur

één jaar geleden

Klok eco, maar dat gebruiken we ook voor onze was. Doe er alleen geen wasparfum in als de babykleertjes erbij zitten.

één jaar geleden

Ik wist vorige zwangerschap niet dat dit een ding was, we gebruiken net dat merk dat in de aanbieding is en mijn zoontje heeft daar nooit last van gehad, nu niet en als pasgeboren bab6 ook nieuwe. Ga ik nu met deze kleine weer hetzelfde doen. Mocht ze allergisch reageren stap ik uiteraard over naar een neutraler merk.

één jaar geleden

Wij persil vloeibaar sensitive gel, deze ook gebruikt bij de eerste. Het heeft een heeeel zacht en subtiel geurtje

één jaar geleden

Una van de Aldi 👌🏻 kan ik zelf 't beste tegen ivm allergieën

één jaar geleden

Nog los van allergieën vind ik parfumvrij heel fijn, omdat ik dan mijn kindje ruik ipv de kleding. Daarom smeer ik ook niet met Zwitsal.

één jaar geleden

We wassen altijd met ecover, dus heb daar een deel van de kleertjes mee gedaan. Hoop maar dat dat goed gaat..

één jaar geleden

Ik heb eigenlijk gewoon Zwitsal wasmiddel ingekocht voor de baby, ik las later dat veel baby’s gevoelig zijn. Ik probeer eerst gewoon de zwitsal en als ze echt gevoelig reageert kan ik altijd nog naar een speciale wasmiddel.

één jaar geleden

Ariel voor gekleurd en witte reus voor de witte, mijn eerste heeft daar nooit last van gehad, zelfs niet van beetje wasverzachter. Maar dat is natuurlijk altijd afwachten hoe je kindje erop reageert, als er een reactie komt kun je het altijd nog aanpassen