17 Reacties

één jaar geleden

Ik zou het lekker doen als je met verlof gaat 😉, of als je de neiging krijgt om de kast te vullen. Sommige dames die willen het door hun hormonen wel 2x wassen. Strijken kan je doen, ik doe het zelf niet, hang wel alles uit.

één jaar geleden

Ik doe het nu gewoon tussendoor als ik kleding heb gekregen en leg het gewoon netjes in de kast 😇, dan ligt er vast een stapeltje. Strijken heb ik nooit gedaan haha, maar dat is persoonlijk natuurlijk

één jaar geleden

Ik deed het in week 37/38 toen ik met verlof was. Strijken nooit gedaan!

één jaar geleden

Je kunt het doen als je met verlof gaat. Strijken nooit gedaan. Hydrofiele doeken zoeieso niet strijken nemen ze geen vocht meer op

één jaar geleden

Doen jullie het ook in de droger. En maken jullie ook gebruik van wasverzachter. Eerste kindje dus geen flauwidee

één jaar geleden

Reactie op Iliane

Doen jullie het ook in de droger. En maken jullie ook gebruik van wasverzac ...
Ik doe de kleding nooit in de droger, ook niet van mijzelf. Zou het straks lekker buiten hangen wanneer het weer beter wordt en je daar ruimte voor hebt. Hydrofiele doeken enzo gaan wel in de droger.

één jaar geleden

Reactie op Babygirljune

Ik doe de kleding nooit in de droger, ook niet van mijzelf. Zou het straks ...
En wasverzachter zou ik nog even niet doen 😉

één jaar geleden

Reactie op Iliane

Doen jullie het ook in de droger. En maken jullie ook gebruik van wasverzac ...
Goede vraag

één jaar geleden

Reactie op Lili87

Je kunt het doen als je met verlof gaat. Strijken nooit gedaan. Hydrofiele ...
Oohh nemen ze dan geen vocht meer op dat wist ik niet 😱 goede tip

één jaar geleden

Ik heb het volgens mij rond week 33/34 gedaan de vorige keer met week 35 op vakantie en week 36 bevallen, dus het was maar goed ook. 🥲

één jaar geleden

Ik ga ermee beginnen wanneer mijn verlof begint!

één jaar geleden

Reactie op Hennie99

Ik ga ermee beginnen wanneer mijn verlof begint!
En Strijken is natuurlijk een eigen keuze en verschilt ook per kledingstuk.

één jaar geleden

Reactie op Iliane

Doen jullie het ook in de droger. En maken jullie ook gebruik van wasverzac ...
Nee niet in de droger, gewoon lekker uithangen, en klein beetje wasverzachter....

één jaar geleden

Ik was het nu als ik wat van anderen krijg (bijv met katten ben daar allergisch voor en vind het vies) en dan straks alles nog een keer wassen en lekker buiten hangen. Week of 6 voor uitgerekende datum? Ik doe alleen handdoeken etc in de droger de baby kleren ben ik in eerste instantie niet van plan. Strijken is bij meeste niet nodig, veel katoen en waarschijnlijk helemaal niet meer als buiten gehangen heeft. Ik gebruik nooit wasverzachter, ik ben zelf heel gevoelig en ga dit dus ook niet voor de kleine gebruiken. Lees net dat je hydrofiele doeken niet moet strijken omdat ze geen vocht meer opnemen goede tip zeg want die dingen kreuken wel vind ik dus die zou ik weer gaan strijken 😂😂

één jaar geleden

Ik was alles een keer zodat het (weer) fris is, maar verder op de geboortepakjes na pas alles als de kleine er is. Je gaat dan al zoveel wassen. Net als dat ik niet veel kleding koop voor de kleine. Omdat je zoveel wast is ook de kleding zo weer schoon. En ik heb toch altijd een paar favoriete pakjes die ik het liefst elke dag aan doe.

één jaar geleden

Ik heb nog nooit kleding gestreken.. 🙈

één jaar geleden

Voor 32 weken is vroeger dan nodig. Als je kindje dan geboren wordt, past het toch nog niet in maat 50-56. En dan ligt alles alleen maar stof te vangen. Wij hebben bij ons eerste kindje alles alleen gewassen en niet gestreken of in de droger gedaan. Dat ging prima zo.