17 Reacties

vorig jaar

Ik heb zelf een 120 x 150 wollen vier seizoenen dekbed gekocht zoals we zelf ook hebben met flanellen overtrekjes (hebben een koud huis). Wacht zelf nog even tot ze over gaat naar een peuterbed dus kan geen tips geven. Hoor ook graag de meningen :)

vorig jaar

Toevallig zijn we net naar een peuterbedje overgestapt! Eerst heb ik het ledikantje voor de helft open gemaakt. Omdat ze anders ook uit de ledikant en erin ging klikken. De open ledikant ging goed. Dus zijn we naar een peuterbed gegaan. Het gaat echt hartstikke goed! Ik heb wel gekozen om alleen een slaapzak te gebruiken. Maar dat is meer omdat ze nog niet van een deken lijkt te houden, dat is ze niet gewend.

vorig jaar

Reactie op Elly1992

Ik heb zelf een 120 x 150 wollen vier seizoenen dekbed gekocht zoals we zel ...
Een wollen dekbed, goede tip ! Daar had ik nog niet aan gedacht. Dankjewel.

vorig jaar

Reactie op Hennie99

Toevallig zijn we net naar een peuterbedje overgestapt! Eerst heb ik het le ...
Oh wat schattig zo ! Leuk kamertje zeg. Wat fijn dat het goed gaat bij jullie. Een slaapzakje alleen is dus ook voldoende. Goed om te weten

vorig jaar

Wij hebben sinds 1,5 week een peuterbed (70x140) en gelijk ook een dekbed hiervoor gekocht. Ik kan je zeggen dat het voor onze dochter echt een verbetering is! Ze sliep eerst heel slecht, sliep soms echt pas na een uur of moesten haar slapend van ons bed overleggen en werdt altijd wel snachts wakker omdat ze zich opgesloten voelde (denk ik) Nu slaapt ze zelf binnen 10 minuten en slaapt ze tot nu toe de nachten door (19:00 tot 8:00) wordt nog wel eens wakker maar als ik haar een knuffel en kus geef gaat ze zelf weer verder slapen馃ぉ

vorig jaar

Reactie op Sineadx

Wij hebben sinds 1,5 week een peuterbed (70x140) en gelijk ook een dekbed h ...
+ Wij hebben dit dekbed bij de Hema besteld en bij de Wehkamp 2 dekbed overtrekken en hoeslakens besteld (Nu 1+1 gratis van Noos) En nog een peuterkussen van de Hema (op aanraden van de fysio aangezien onze dochter een klein hoofd heeft dus dit beter is voor haar houding)鈽猴笍

vorig jaar

Reactie op Sineadx

Wij hebben sinds 1,5 week een peuterbed (70x140) en gelijk ook een dekbed h ...
Oh wat een fijn positief bericht. Onze dochter slaapt de laatste tijd ook wat slechter. We denken aan een slaapregressie maar misschien is een ander bedje wel de oplossing.

vorig jaar

Reactie op Katja-123

Oh wat een fijn positief bericht. Onze dochter slaapt de laatste tijd ook w ...
Onze dochter ligt alsnog wel in een 2tog slaapzak met een lange mouwen trouwens (ook een koukleum net als mama)馃檲

vorig jaar

Reactie op Sineadx

Onze dochter ligt alsnog wel in een 2tog slaapzak met een lange mouwen trou ...
En dan onder een dekbedje ? Is ze er nog nooit onder terecht gekomen ? Daar zou ik persoonlijk een beetje bang voor zijn.

vorig jaar

Reactie op Katja-123

En dan onder een dekbedje ? Is ze er nog nooit onder terecht gekomen ? Daar ...
Nee wij zijn heel jong (4/5maanden) begonnen met kiekeboe onder een hydrofiele doek waardoor ze er bewust van is als er een deken op haar gezicht ligt. ze weet hierdoor dat ze de dekken kan wegtrekken en dat doet ze ook als het nodig is馃槉

vorig jaar

Reactie op Sineadx

Nee wij zijn heel jong (4/5maanden) begonnen met kiekeboe onder een hydrofi ...
Oh slim ! Nu het zegt, onze dochter kan wel goed kiekeboe en vind iets op haar gezichtje niet fijn. Dat geeft wel iets meer vertrouwen. Bedankt voor je reacties! Heel prettig. Daar kan ik zeker iets mee.

vorig jaar

Hier met 16mnd gewoon een dikke slaapzak met warme pyjama eronder. Dekbed werkt meestal niet als ze nog zo jong zijn, daar blijven ze hier niet onder liggen. Bovendien wordt het qua veiligheid tot 2 jaar afgeraden

vorig jaar

Onze dreumes gaat zijn hele bed door, beddengoed durven we dus zeker nog niet. Wollen pyjama en een wollen slaapzak doen het nu goed! Wol reguleert de temperatuur dus is niet snel te koud of te warm

vorig jaar

Reactie op Hannelore13

Onze dreumes gaat zijn hele bed door, beddengoed durven we dus zeker nog n ...
Onze dochter is ook vrij onrustig dus vandaar mijn voorzichtigheid. We gaan voorlopig alleen een slaapzakje gebruiken. Iets veiliger.

vorig jaar

Dit is op het moment het bed van mijn dochter馃グ Ze kan niet zonder haar klamboe en lichtjes slapen (aub geen commentaar hierop aangezien ze het niet los kan trekken en niet bij de lichtjes kan komen) Wij hebben haar ledikant matras ernaast gelegd voor als zij eruit rolt 馃

vorig jaar

Reactie op Sineadx

Dit is op het moment het bed van mijn dochter馃グ Ze kan niet zonder haar kl ...
Wat leuk ! Het ziet eruit of het allemaal heel stevig vast zit. Dikke prima toch ! Wij hebben besloten voorlopig nog even zonder dekbedje te proberen. Vind het nog iets te spannend voor onze druktemaker. Ligt jouw kindje wel rustig stil in haar bedje ?

vorig jaar

Reactie op Katja-123

Wat leuk ! Het ziet eruit of het allemaal heel stevig vast zit. Dikke prima ...
Nee ze ligt zeker niet stil馃ぃ maar ze snapt wel dat ze als ze wakker wordt weer onder de deken moet gaat liggen en doet dat wel gelukkig