17 Reacties
vorig jaar
Toevallig zijn we net naar een peuterbedje overgestapt! Eerst heb ik het ledikantje voor de helft open gemaakt. Omdat ze anders ook uit de ledikant en erin ging klikken. De open ledikant ging goed. Dus zijn we naar een peuterbed gegaan. Het gaat echt hartstikke goed! Ik heb wel gekozen om alleen een slaapzak te gebruiken. Maar dat is meer omdat ze nog niet van een deken lijkt te houden, dat is ze niet gewend.

vorig jaar
Wij hebben sinds 1,5 week een peuterbed (70x140) en gelijk ook een dekbed hiervoor gekocht. Ik kan je zeggen dat het voor onze dochter echt een verbetering is!
Ze sliep eerst heel slecht, sliep soms echt pas na een uur of moesten haar slapend van ons bed overleggen en werdt altijd wel snachts wakker omdat ze zich opgesloten voelde (denk ik)
Nu slaapt ze zelf binnen 10 minuten en slaapt ze tot nu toe de nachten door (19:00 tot 8:00) wordt nog wel eens wakker maar als ik haar een knuffel en kus geef gaat ze zelf weer verder slapen馃ぉ

vorig jaar
Reactie op Sineadx
Wij hebben sinds 1,5 week een peuterbed (70x140) en gelijk ook een dekbed h ...

+ Wij hebben dit dekbed bij de Hema besteld en bij de Wehkamp 2 dekbed overtrekken en hoeslakens besteld (Nu 1+1 gratis van Noos)
En nog een peuterkussen van de Hema (op aanraden van de fysio aangezien onze dochter een klein hoofd heeft dus dit beter is voor haar houding)鈽猴笍

vorig jaar
Reactie op Katja-123
En dan onder een dekbedje ? Is ze er nog nooit onder terecht gekomen ? Daar ...
Nee wij zijn heel jong (4/5maanden) begonnen met kiekeboe onder een hydrofiele doek waardoor ze er bewust van is als er een deken op haar gezicht ligt. ze weet hierdoor dat ze de dekken kan wegtrekken en dat doet ze ook als het nodig is馃槉
vorig jaar
Reactie op Sineadx
Nee wij zijn heel jong (4/5maanden) begonnen met kiekeboe onder een hydrofi ...
Oh slim ! Nu het zegt, onze dochter kan wel goed kiekeboe en vind iets op haar gezichtje niet fijn. Dat geeft wel iets meer vertrouwen.
Bedankt voor je reacties! Heel prettig. Daar kan ik zeker iets mee.
vorig jaar
Onze dreumes gaat zijn hele bed door, beddengoed durven we dus zeker nog niet.
Wollen pyjama en een wollen slaapzak doen het nu goed! Wol reguleert de temperatuur dus is niet snel te koud of te warm
vorig jaar
Reactie op Sineadx
Dit is op het moment het bed van mijn dochter馃グ
Ze kan niet zonder haar kl ...

Wat leuk ! Het ziet eruit of het allemaal heel stevig vast zit. Dikke prima toch !
Wij hebben besloten voorlopig nog even zonder dekbedje te proberen. Vind het nog iets te spannend voor onze druktemaker.
Ligt jouw kindje wel rustig stil in haar bedje ?