50 Reacties

茅茅n maand geleden

Pindakaas, en smeerbeleg van de kleine keuken zoals de rode bieten

茅茅n maand geleden

100% pindakaas, soms een keer smeerkaas, boter, gebakken eitje, boterhamworst en kipfilet

茅茅n maand geleden

Boter, vega pat茅 , smeerbeleg van de kleine keuken, 100% pindakaas, zuivelspread, appelstroop

茅茅n maand geleden

Ik bewaar iedere dag een beetje fruit en doe dat op haar boterham. Vind ze heerlijk!

茅茅n maand geleden

100% pindakaas, geprakte avocado, geprakte aardbeien, frambozen of ander fruit, zelf groenten spread maken bv paprika of tomaat pureren

茅茅n maand geleden

Reactie op Hennie99

Pindakaas, en smeerbeleg van de kleine keuken zoals de rode bieten
Kan dit beleg van de kleine keuken ook lang open blijven?

茅茅n maand geleden

Reactie op Rosan30

Kan dit beleg van de kleine keuken ook lang open blijven?
Het is na openen maar 7 dagen houdbaar in de koelkast, maar dat komt denk ik omdat er weinig toegevoegd zal zijn. Hier is dat wel prima! En anders kan je het zelf ook nog op brood nemen haha.

茅茅n maand geleden

Eigelijk alleen nog boter. En dat vindt ik voorlopig prima. Anders start ik met humus ofzo

茅茅n maand geleden

Tot 1 jaar geven wij alleen boter en pindakaas

茅茅n maand geleden

Hier nog alleen boter, hadden het er laatst over dat we hem ook wel kunnen beleggen. Dit zal zijn met geprakte avocado, pindakaas, hummus, vega smeerworst/pathe, een eitje, appeldadelstroop (de kleine keuken). Dat soort dingen 馃槉. Groentespread ook! Liefst smeerbare dingen die gezond zijn

茅茅n maand geleden

Zelf gemaakte hummus, boter en deze jam, speciaal voor babys gemaakt:

茅茅n maand geleden

Voor wat betreft de houdbaarheid doen we hetzelfde als met de hapjes. Groente spread of hummus maken en dan in kleine blokjes invriezen. Elke avond een blokje uitleggen voor de dag erna 馃 klein beetje citroensap erdoor werkt ook om het langer goed te houden. Zonnnebloempitjes, beetje meel of aardappel helpt om het iets te binden.

茅茅n maand geleden

Voorlopig alleen boter en 100% pindakaas.

茅茅n maand geleden

Reactie op Rosan30

Kan dit beleg van de kleine keuken ook lang open blijven?
Ik vries het in per portie 馃槉 half ijsblokje ongeveer

茅茅n maand geleden

Humus (zelfgemaakte zonder zout), pindakaas, banaan, avocado, amandelpasta.

茅茅n maand geleden

Boter Pindakaas Smeerkaas Pat茅 Fruitspread Groentenspread

茅茅n maand geleden

Hier nog niks. Peuter heeft tot ongeveer 1,5 jaar alleen boter gegeten. Daarna houmous en 100% pindakaas en vanaf ruim 2 krijgt ze ook andere dingen. Ze is zelf fan van appelstroop en roomkaas (helaas :'))

茅茅n maand geleden

Pindakaas zuivelspread Huttenkase Avocado geprakt en gemixt met een gekookt ei

茅茅n maand geleden

Wat een gezonde keuzes allemaal.. Eten jullie zelf ook humus, huttenkase of avocado op brood? Hier alleen nog boter op brood gehad maar ze vind het heerlijk. Water net zo, ze vind het helemaal geweldig als ze water Kan drinken. Vandaag werd ze zelfs boos dat ze melk kreeg en toen ik d'r water had was ze weer blij 馃檲馃槉

25 dagen geleden

Reactie op Littl-one

Wat een gezonde keuzes allemaal.. Eten jullie zelf ook humus, huttenkase of ...
Het is meer dat kleintjes nog amper zout mogen. En in heel veel beleg zit nu eenmaal te veel zout. En suikers zijn ook niet nodig.