22 Reacties
2 jaar geleden
We wassen al sinds kort na de kraamtijd niet meer apart. Gaat prima, gelukkig. We gebruiken neutral waspoeder en robijn wasverzachter.
2 jaar geleden
ik heb vanaf het begin alle kleren samen gewassen. Ben alleen toen gestopt met wasverzachter gebruiken.
2 jaar geleden
heb alleen vooraf neutraal wasmiddel gebruikt daarna lekker met onze was mee.... alleen gebruik ik geen wasverzachter.
2 jaar geleden
Ik heb eigenlijk altijd apart gewassen omdat ik vind dat een kledingstuk van een volwassen veel meer sterk vuil heeft dan ons babytjes..
zoals zweetgeuren , vlekken , etc..
maar dat zit echt puur in mijn hoofd hoor, iemand anders kan daar hellemaal anders over denken!
Ik denk dat ik dit zal blijven doen ☺️🙈
2 jaar geleden
Ik heb tot 2 maanden alles apart gewassen en toen geprobeerd met mijn was mee en ze reageerde er goed op dus daarna mee doorgegaan! Gebruik ook wasverzachter. Denk dat het echt afhankelijk is van hoe gevoelig je kindje is, maar als ze ertegen kunnen is het verstandig om net zoals met ei en pinda etc. ze er wel aan te laten wennen☺️ niet dat het zo nauw komt hoor haha
Ik heb ook nooit een neutraal wasmiddel gevonden dat ik lekker vond ruiken helaas
2 jaar geleden
ik heb babykleertjes nooit apart gewassen 🙈.
Dus ik zou ze lekker mee wassen in jullie eigen was.
AH puur vind ik fijn wasmiddel.
Geen sterke lucht, maar gewoon schoon/ fris ruikend
2 jaar geleden
Reactie op JetaxLeo
Ik heb eigenlijk altijd apart gewassen omdat ik vind dat een kledingstuk va ...
Haha hier doe ik het ook nog altijd hoor bij m’n oudste zoon van 3. Vind het zelf ook een prettiger idee. En ik was het met Lenor baby dat ruikt vet lekker dus de kinderen hun was ruikt dan ook echt naar hun Hahah
2 jaar geleden
De bedoeling van neutraal wasmiddel is net dat het geen geur heeft! neutraal wasmiddel is bedoeld om geen allergische reactie op te wekken en parfums zijn per definitie allergenen. Dat is de reden dat wasverzachters ook worden afgeraden, de ingrediënten en parfums wekken makkelijk allergische reacties op.
Wat je wel kan doen is essentiële olie in het bakje van de wasverzachter doen (maar volgens mij heb je veel nodig per wasbeurt). Wat ik doe is de EcoEgg drogerbal met een geurtje gebruiken. Milieu- en allergievriendelijk maar toch een aangenaam parfum.
2 jaar geleden
Voor de kleertjes van onze baby gebruik ik sensitive wasmiddel. Die van Jumbo eigen merk ruikt lekker maar de wasverzachter "fresh air" van Lenor ruikt echt heerlijk Ik gebruik daarvan ook de sensitive. Als je na een paar dagen iets uit de kast pakt ruikt het of het net van de waslijn komt.
2 jaar geleden
Reactie op Mari3k3
deze ja! ik was er eigenlijk alles mee 🙈
inicia inderdaad erg lekker
2 jaar geleden
Wij gebruiken sinds zijn geboorte al wasmiddel Lechat en wasverzachter ook lechat