11 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben geen babyfoon. Maar een camera van woox. Deze is via een App. Kan je ook praten. Vaak bij Babyfoons is de wifi signaal niet zo ver. En met de camera die wij nu hebben kan je overal kijken. Zelfs als de man thuis is met de kleine en je zit zelf straks op je werk en andersom. 🥰🥰

3 jaar geleden

Alecto DVM 200! Heel tevreden over!

3 jaar geleden

Reactie op Flamingo1992

Wij hebben geen babyfoon. Maar een camera van woox. Deze is via een App. Ka ...
welke camera heb je dan precies en heb je meer nodig dan het cameratje?

3 jaar geleden

Wij hebben de Luvion grand elite 3 Connect. Heeft een ouderunit met camera die we in huis gebruiken, maar heeft ook een app voor op je telefoon. Terwijl ik aan de andere kant van Nederland zat kon ik toch de kleine zien slapen😊 kan op de ouderunit alleen maar 1 camera op. Dus wij hebben straks 2 ouderunits, in de app kunnen wel meerdere camera’s toegevoegd worden

3 jaar geleden

Iemand ervaring met deze babyfoon?

3 jaar geleden

Reactie op mamavanidrislouay

Iemand ervaring met deze babyfoon?
Yup, echt een fijn model vind ik.. We hebben hem voor nr 2 nu ook gekocht.

3 jaar geleden

Reactie op Appeltje95

welke camera heb je dan precies en heb je meer nodig dan het cameratje?
Wij hebben deze. Je hebt alleen een App nodig van Woox. Meer niet.

3 jaar geleden

Wij hebben de Philips Avent Connected SCD923/26 😃 nog geen ervaring mee omdat het onze eerste is. Maar tot zover ziet hij er top uit met erg goed beeld! Werkt zowel via de app als via de monitor

3 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Alecto DVM 200! Heel tevreden over!
Hoe is hiermee je bereik? Ik overweeg hem ook aan te schaffen maar ik hoorde dat in nieuwbouwhuizen het bereik niet optimaal is; je kindje ligt op 1e verdieping en buiten in de achtertuin is al te ver weg… Ik kijk ook naar de Luvion Essential want ze doen qua specs weinig onder van elkaar alleen voor ons is ‘bereik’ heel erg belangrijk.. el

3 jaar geleden

Ik heb de Luvion Platinum 3 besteld, nog geen ervaring mee. Ik wilde een babyfoon die niet op WiFi werkt en een VOX-functie, de platinum kreeg goede recensies en was op dat moment in de aanbieding.

3 jaar geleden

Reactie op Flamingo1992

Wij hebben deze. Je hebt alleen een App nodig van Woox. Meer niet.
Kan dit ook goed met 2 camera's? Dat je ze beide koppelt in de app?