14 Reacties
vorig jaar
Mijn zoontjes schelen 1,5 jaar en wij hebben onze oudste in dit bed liggen. We kregen hem van familie maar het bevalt prima. Nu zit er een klein tussenstuk in het midden waar hij uit kan, en met uitschuiven word dat steeds meer.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/minnen-meegroeibed-wit-s29123958/?utm_source=google&utm_medium=surfaces&utm_campaign=shopping_feed&utm_content=free_google_shopping_clicks_Children%27sIKEA
vorig jaar
Een tweede ledikant kopen!!
Mijn tip wacht totdat het onveilig wordt met je kindje uit een ledikant halen. Of als het ledikant echt te klein wordt. Kinderen passen tot de 4 in een ledikant. Asldvies van de slaapcoach was niet voor de drie overstappen.
Wij hebben dit gedaan. Omdat familie van ons met een even oud kindje ook overstapte naar een groter bed dachten wij dat kunnen wij ook wel. Een groot drama werd het slapen van niet naar bed willen, snachts wakker worden, niet alleen willen zijn, om 5 uur wakker worden en niet meer willen slapen. Onze dochter slaapt nu in een campingbed en wil nogsteeds absoluut niet in haar grotemeiden bed. En als we haar daar wel van overtuigt krijgen gaat dit een paar nachten goed en dan weer mis.
vorig jaar
Ik heb een meegroeibed gekocht. Die kan nog als ledikant, maar die kan als ze daar ook te groot voor worden als peuterbed. Ik was heel blij dat toen onze tweede kwam, de oudste nog lekker in een ledikant lag. https://www.vanastenbabysuperstore.nl/set-meegroeiledikant-lois-white-wash-matras-abz-airflow-pro-hoeslaken-meyco-wit-2st?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NL%20%7C%20Performance%20Max%20%7C%20Assets%20-%20ROAS%20boven%2010&utm_id=16373812968&gad_source=1&gbraid=0AAAAADwg1Dy3GmzXSAvwG-5DrJgFanviI&gclid=Cj0KCQiAlsy5BhDeARIsABRc6Zt3pPcSEMr53urRI3CB6g5p66TFU3znvghlH06YV37oWPHgYyad618aAm6KEALw_wcB
vorig jaar
Wij hebben een tweede ledikant gekocht, en ze liggen nu beiden nog in de ledikantje. Oudste is 2,5, jongste 15 maanden
vorig jaar
Ik heb voor mn meisje van 15 maanden een vloerbed gekocht. Ledikant heeft ze nooit ingewild.
vorig jaar
Hier ook een kindje van 14 maanden. Als zijn zusje komt is hij 1,5 jaar.
Wij hebben vanwege ruimtegebrek een kinderopvangbed. Dit is een soort hoogslaper ledikant, waar een vlucht bedje onder hoort te staan. Die hebben wij niet, dus er hebben er een ladekast onder gezet. We maken nu plek op onze kamer voor de wieg. En als ze daar uitgegroeid is, dan is het de bedoeling dat mijn zoon met een matrasje op de grond gaat slapen, onder het ledikant. En mijn dochter bovenin het ledikant. Dan gaat de ladekast op de plek van de wieg. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat!
Mijn oudste zoon ging naar een peuterbed toen hij 2,5 jaar was, met een uitval plankje er voor.
Voor de mensen met een vloerbed: hoe werkt dat precies? Zit daar wel een soort frame op? Of alleen een lattenbodem? Hier nog zoekende hoe we dat gaan oplossen....