10 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik nutrilon 1 en voeg daar JBPM van de Kruidvat aan toe. Dit leek me fijner dan voeding kopen waar al JBPM in zit.. zodat ik zelf bepaal hoeveel hij binnen krijgt. Nutrilon AR is de nieuwe variant van Nutrition

2 jaar geleden

Ik gebruik nutrilon 1 en voeg daar JBPM van de Kruidvat aan toe. Dit leek m ...
Hoe is bij jou dan de verhouding? Hoeveel water/schepjes voeding en hoeveel jbpm vd kruidvat doe je er dan bij?

2 jaar geleden

Ik gebruik nutrilon 1 en voeg daar JBPM van de Kruidvat aan toe. Dit leek m ...
Ik gebruik ah bio en deed daarbij dus inderdaad los de nutriton jbpm van nutrilon.. en nu dus de kruidvat maar vind die mwah.

2 jaar geleden

Van nutrilon heb je ook de nutrilon A.R. dat is volledig flesvoeding waar al JHBP aan is toegevoegd. Deze heb ik toevallig vandaag gekocht om te proberen

2 jaar geleden

Reactie op Mirjamh

Hoe is bij jou dan de verhouding? Hoeveel water/schepjes voeding en hoeveel ...
150 water 5 schepjes en dan 4 schepjes JBPM met een Dr Brown fles met speen 2 Minder schepjes van de JBPM ging de reflux niet mee weg

2 jaar geleden

150 water 5 schepjes en dan 4 schepjes JBPM met een Dr Brown fles met speen ...
Komt er dan nog wel drinken uit de fles?? Ik doe nu ook met d'r brown fles en dan speen 2 maar 1 schepje

2 jaar geleden

Reactie op Moon20

Komt er dan nog wel drinken uit de fles?? Ik doe nu ook met d'r brown fles ...
Heel soms niet, dan druk ik even op het speentje. Toen het speentje nieuw was en ik 120 gaf met 2 schepjes JBPM kwam er bijna niks uit en was het struggelen, na een tijdje wel..

2 jaar geleden

Reactie op DHW11

Van nutrilon heb je ook de nutrilon A.R. dat is volledig flesvoeding waar a ...
Wij ook, en omdat we nutrilon gebruiken mochten we van cb gaan mengen. Dus 3 schepjes gewone voeding en 1 schepje van de A.R. Als dat te dun is dan van beide twee.. Even uitzoeken wat de juiste verhouding gaat zijn en of het gaat helpen.

2 jaar geleden

Ik koop nutriton op internet bij pharmamarket.

2 jaar geleden

Net 15 pakken op marktplaats gekocht voor 87€ Hoop zo dat het helpt 🥹