12 Reacties

13 dagen geleden

Wij gebruiken premium protection luiers van pampers en daar geen lekjes mee. Mijn zoontje weegt nu 9kg maar we zitten toch al een 2tal maanden in maatje 4 (9-14 kg).

13 dagen geleden

Rascak en friends schijnt goed te zijn voor buikslapers

13 dagen geleden

Wij gebruiken de kruidvat eigen merk luiers. 'S nachts doe ik hem een maatje groter om. Dit gaat 99% van de tijd goed. Onze zoon slaapt ook op zijn buik. Hij draagt overdag maatje 4 en 's nachts maatje 5. Recent niet gewogen, maar hij zal rond de 8 kilo zijn nu.

13 dagen geleden

Wij gebruiken ook kruidvat eigen merk, enkele keer dat het mis gaat maar dan heeft onze dochter ook echt veel geplast.

13 dagen geleden

Ons mannetje is ook een buikslaper wij gebruiken de luiers van kruidvat overdag maat 5, s’nachts luiers 5+ of een broekje maat 5 en dan achterste voren sinds we dat doen niet meer doorgelekt ondanks buikslapen.

12 dagen geleden

Kruidvat! Hier ook buikslaper, gaat eigenlijk altijd goed. Zal eerder ruimer kopen, dan kleiner

12 dagen geleden

Wij zijn blij met Etos Woezel en Pip, en ook met AH Beregoed. Overdag draagt hij, 9kg , maat 4 en in de nacht maat 5. Maat 5 zit wat ruimer maar lekt gelukkig niet

12 dagen geleden

Mijn dochter is een buikslaper van 9.5 kilo en ik gebruik snachts vaak luierbroekjes van pampers baby dry die ik dan omdraai! De achterkant kan veel meer hebben namelijk. Ze draagt snachts en overdag maat 4+. Maat 4 was te klein met poepluiers en maat 5 te groot!

12 dagen geleden

Onze zoon is 10kg en draagt maat 5 Pampers premium protect

12 dagen geleden

Kruidvat 4+ gaat hier over het algemeen prima bij onze buikslaper van bijna 9 kilo.

12 dagen geleden

Rascal and friends! Ook nog eens een duurzame/zonder troep keuze en echt voor mij dé nachtluier. Ik zou dan voor maat 3 gaan, deze luiers lopen in een andere categorie dan de meeste luiers.