23 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb zelf van Beckman ossengalzeep met een soort borstel erop. Ik laat het eerst even un water weken, dan rag ik er flink overheen met die borstel 10min in laten trekken uitspoelen en het is eruit. Ik heb geen ervaring met vlekken die er al in zitten, maar “verse” vlekken zijn er hiermee zo uit.
2 jaar geleden
Vlekverwijderaar van sonett werkt bij mij heel goed. 24u weken, als je niet op 60 graden kan wassen. Zit geen rotzooi in. https://www.greenjump.nl/Product/Huis/Wassen/Vlekverwijderaar/Ecologisch-bleekmiddel-en-vlekverwijderaar-was-en-vaatwas
2 jaar geleden
In de zon hangen helpt eigenlijk echt veruit het beste. Maarja, daar heb je momenteel zo weinig aan...
2 jaar geleden
Ja hier ook vanish. Eerst zsm koud spoelen, dan een nacht of zo laten weken in warm water met vanish en vervolgens in de was. Als er geen was aangaat dan spoelen/ centrifugeren en laten drogen. Dan gaat het met de volgende was mee. Tot nu toe alles er uit gekregen
2 jaar geleden
Ik kreeg bij mn eerste zoontje de tip van de kraamzorg om onder de koude kraan uit te spoelen, en dan meteen in de wasmachine te stoppen. Dit werkt eigenlijk altijd, vorige keer was ik daarna vergeten de wasmachine meteen aan te doen en bleef er een beetje een vlek op zitten, dan is laten drogen in de volle zon echt de oplossing maar wel lastiger in de winter nu.
2 jaar geleden
In de zon hangen ja! Wel wat lastiger nu in december maar misschien werkt gewoon daglicht ook?
En als je in het algemeen minder poepvlekken wilt: wasbare luiers!! Wij gebruiken die van Totsbots (tweedelig systeem met binnenluier en overbroekje) en hebben nog nooit poep buiten de luier gehad.