23 Reacties

2 jaar geleden

Ik steek het direct in de machine met dit en tot nu toe altijd geluk

2 jaar geleden

Ik heb zelf van Beckman ossengalzeep met een soort borstel erop. Ik laat het eerst even un water weken, dan rag ik er flink overheen met die borstel 10min in laten trekken uitspoelen en het is eruit. Ik heb geen ervaring met vlekken die er al in zitten, maar “verse” vlekken zijn er hiermee zo uit.

2 jaar geleden

Ik gebruik ook ossengal, alleen dan een stick (net een pritt stift). Even goed nat maken en Poep eraf spoelen dan met de stick insmeren en zie je het al verdwijnen. Dan gooi ik het in een sopje tot ik een wasjes heb en hup de machine in. En gaat er echt uit!

2 jaar geleden

Vlekverwijderaar van sonett werkt bij mij heel goed. 24u weken, als je niet op 60 graden kan wassen. Zit geen rotzooi in. https://www.greenjump.nl/Product/Huis/Wassen/Vlekverwijderaar/Ecologisch-bleekmiddel-en-vlekverwijderaar-was-en-vaatwas

2 jaar geleden

Ik gebruik deze (bestaat ook voor witte was) van kruidvat. Verder heb ik op mijn Samsung wasmachine een optie "bubble soak" en dat zet ik aan. Verder doe ik niks speciaals. Veel poepexplosies hier en ik krijg ze er altijd uit.😂

2 jaar geleden

Ik doe het in een emmer met biotex. Lekker laten weken en de dag erna in de wasmachine. Soms nog met wat vanish. Tot nu toe altijd eruit gekregen. Hopelijk heb je er wat aan 🙂

2 jaar geleden

Ik spuit er wat dusty op en laat het dan even weken in heet water en dan de wasmachine in. Zijn altijd weer mooi schoon daarna

2 jaar geleden

Ossegalzeep!

2 jaar geleden

Reactie op L1801

Ossegalzeep!
Ja dit, werkt als een tierelier!

2 jaar geleden

Reactie op fie12

Ik steek het direct in de machine met dit en tot nu toe altijd geluk
Dit gebruiken wij ook! Werkt perfect!

2 jaar geleden

In de zon hangen helpt eigenlijk echt veruit het beste. Maarja, daar heb je momenteel zo weinig aan...

2 jaar geleden

Ossengalzeep heeft hier ook oude poepvlekken weggekregen.

2 jaar geleden