25 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb ze beide. De normale gebruik ik de hele dag door en de elektrische gebruik ik nooit!

2 jaar geleden

Reactie op mamavanidrislouay

Ik heb ze beide. De normale gebruik ik de hele dag door en de elektrische g ...
Deze heb ik. Een enorme aanrader.

2 jaar geleden

Babybjorn. Tweedehands goedkoop gekocht en een losse Ukje hoes erbij besteld. Top ding is het, enige waarin onze oudste ALTIJD rustig werd. Niet elektrisch maar omdat ze zelf bewegen, wipt de wipstoel al mee.

2 jaar geleden

Ik heb ook beiden en worden ook allebij gebruikt. Ik heb de 4mom toen gekregen bij mijn 1e zwangerschap van mijn zoontje (die wilde er niks van weten) mijn dochtertje nu 9 weken vind het wel heerlijk. En ik heb de wipstoel kinderkraft mimi pink die beweegt door eigen beweging. Die vind me zoontje van 1,5 ook wel heel leuk maar heb hem voor mijn dochter gehaald.

2 jaar geleden

Reactie op mamavanidrislouay

Deze heb ik. Een enorme aanrader.
Leuk! Ik heb deze ook. Mijn zoontje van 6 weken vind het geweldig. Zit er steeds maar 15 tot 30 minuutjes in, en tikt nog deels onbewust de beestjes aan, maar het zal niet lang meer duren voordat hij ze grijpt ;-)

2 jaar geleden

Wij hadden een elektrische, vond ons zoontje 10x niks.. Nu hebben we een gewone Qute Q-Bouncer en heeft hij het enorm naar zijn zin haha.

2 jaar geleden

Verschilt per kind denk ik. Wij hebben een schommel wipstoeltje waar ons zoontje niks aan vond, onze dochter vindt het heerlijk. Maar hij vond een niet elektrische wipstoel ook verschrikkelijk, dus daar lag het niet direct aan :)

2 jaar geleden

Wij hebben een elektrische, de mamaroo 4. Soms wil hij er niks van weten en soms kan het hem heel goed troosten en is hij heel relaxed in dat ding. Wij hebben er geen spijt van 😊

2 jaar geleden

Wij hebben de Qrocker en onze dochter vindt die fijn. Maar dat is voornamelijk omdat ze veel kunnen zien in die houding, ik weet niet of het het wiegen is. Soms valt ze er wel in slaap in maar ze mogen niet zo lang in een wipper. Dus ja, wij zijn tevreden. Maar is het €200 waard? Denk dat zij een goedkope, normale wipper ook prima zou vinden. 😃

2 jaar geleden

Wij hebben een wipstoeltje van FisherPrice dat je ook heel handig met je voet kunt 'wippen' als ze nog te klein zijn. De elektrische MamaRoo of zoiets die we via Marktplaats hadden vond ze maar niks, ze wilde toch liever dat wij het zelf deden zeg maar. Was ook een groot gevaarte die elektrische. Zou het dan sowieso tweedehands kopen of bij een kennis uitproberen of je baby het fijn vindt

2 jaar geleden

Baby bjōrn hebben wij ❤️ perfect stoeltje

2 jaar geleden

Reactie op 19minimo86

Baby bjōrn hebben wij ❤️ perfect stoeltje
Wij ook! Zoooo fijn ding. Tipje: Marktplaats staat er vol mee🙈

2 jaar geleden

Baby bjorn! En idd, tweedehands ook heel goed! Wasbare hoes vind ik ook een waardevolle toevoeging met een spuugbaby

2 jaar geleden

Ik heb de babybjorn wipper en de elektrische mamaroo. Ze zit alleen maar in de babybjorn, wat een topding! Echt de beste aanrader

2 jaar geleden

Ik heb die van little dutch vind hem erg fijn! Alleen zit mijn kleintje van 8 weken er niet heel vaak in omdat die nog heel veel slaapt en meer in de box ligt

2 jaar geleden

Baby Björn! Echt een top ding ook om mee te nemen…

2 jaar geleden

Reactie op -CVS

Wij hadden een elektrische, vond ons zoontje 10x niks.. Nu hebben we een ge ...
Deze heb ik ook ! Ze vindt t zo leukk 😁

2 jaar geleden

Deze wipstoel schommelt, ik merk dat mijn baby dit heel fijn vind wanneer ze huilt word ze er rustig van!

2 jaar geleden

Reactie op Hennie99

Deze wipstoel schommelt, ik merk dat mijn baby dit heel fijn vind wanneer z ...
hij kan ook op ligstand trouwens!

2 jaar geleden

Babybjorn! Topding! Bij allebei mijn kinderen was dat een succes. Dat wippen hadden ze al zelf snel door, dus ze gaan dan meewiebelen 👍