25 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb ze beide. De normale gebruik ik de hele dag door en de elektrische gebruik ik nooit!
2 jaar geleden
Reactie op mamavanidrislouay
Ik heb ze beide. De normale gebruik ik de hele dag door en de elektrische g ...
Deze heb ik. Een enorme aanrader.

2 jaar geleden
Ik heb ook beiden en worden ook allebij gebruikt. Ik heb de 4mom toen gekregen bij mijn 1e zwangerschap van mijn zoontje (die wilde er niks van weten) mijn dochtertje nu 9 weken vind het wel heerlijk. En ik heb de wipstoel kinderkraft mimi pink die beweegt door eigen beweging. Die vind me zoontje van 1,5 ook wel heel leuk maar heb hem voor mijn dochter gehaald.
2 jaar geleden
Reactie op mamavanidrislouay
Deze heb ik. Een enorme aanrader.

Leuk! Ik heb deze ook. Mijn zoontje van 6 weken vind het geweldig. Zit er steeds maar 15 tot 30 minuutjes in, en tikt nog deels onbewust de beestjes aan, maar het zal niet lang meer duren voordat hij ze grijpt ;-)
2 jaar geleden
Verschilt per kind denk ik. Wij hebben een schommel wipstoeltje waar ons zoontje niks aan vond, onze dochter vindt het heerlijk. Maar hij vond een niet elektrische wipstoel ook verschrikkelijk, dus daar lag het niet direct aan :)
2 jaar geleden
Wij hebben de Qrocker en onze dochter vindt die fijn. Maar dat is voornamelijk omdat ze veel kunnen zien in die houding, ik weet niet of het het wiegen is. Soms valt ze er wel in slaap in maar ze mogen niet zo lang in een wipper.
Dus ja, wij zijn tevreden. Maar is het €200 waard? Denk dat zij een goedkope, normale wipper ook prima zou vinden. 😃
2 jaar geleden
Wij hebben een wipstoeltje van FisherPrice dat je ook heel handig met je voet kunt 'wippen' als ze nog te klein zijn. De elektrische MamaRoo of zoiets die we via Marktplaats hadden vond ze maar niks, ze wilde toch liever dat wij het zelf deden zeg maar. Was ook een groot gevaarte die elektrische. Zou het dan sowieso tweedehands kopen of bij een kennis uitproberen of je baby het fijn vindt
2 jaar geleden
Reactie op 19minimo86
Baby bjōrn hebben wij ❤️ perfect stoeltje
Wij ook! Zoooo fijn ding. Tipje: Marktplaats staat er vol mee🙈
2 jaar geleden
Baby bjorn!
En idd, tweedehands ook heel goed!
Wasbare hoes vind ik ook een waardevolle toevoeging met een spuugbaby
2 jaar geleden
Ik heb de babybjorn wipper en de elektrische mamaroo. Ze zit alleen maar in de babybjorn, wat een topding! Echt de beste aanrader