6 Reacties

11 uur geleden

Hey hoi dat kan zeker geen kwaad, mijn zoontje is ook ontzettend verkouden en geef hem ook pijnstilling , merk dat hij erna erg tot rust komt en heerlijk slaapt! Succes en beterschap 🍀❤️

6 uur geleden

Kan helpen als hij bijv keelpijn heeft, dus wel het proberen waard denk ik!

2 uur geleden

Zou het proberen, hier laatst ook gedaan, geen koorts maar geen land mee te bezeilen, denk misschien tandjes. Zetpil gegeven en heerlijk geslapen

2 uur geleden

Ik zou het gewoon eens proberen, waarom ben je daar zo tegen? Ik doe het dan wel, juist omdat ik niet wil dat de kleine pijn heeft. Paracetemol is dan alleen maar fijn. Eventueel heb je ook paracetemol snoepjes van 250 mg, met banaan smaak bij de drogist. Daar staat op vanaf 4 jaar, maar dat heeft te maken met verstikkingsgevaar (heeft een apotheek mdw meuitgelegd). Het zijn snoepjes die zelf oplossen, vrij zacht, als je er naast staat tot hij het op heeft durf ik het zelf wel eens te geven, onze dochter stikt ook niet in een stuk komkommer of pasta, dus ik ben daar niet zo bang voor (wel rechtop zittend en er bij blijven).

31 minuten geleden

Interessant artikel hierover: https://pure.rug.nl/ws/portalfiles/portal/776329784/a6636.pdf

12 minuten geleden

Reactie op AmyAnoniem

Ik zou het gewoon eens proberen, waarom ben je daar zo tegen? Ik doe het da ...
Ik ben er niet per se tegen. Maar wil er ook niet te makkelijk mee zijn, neem zelf ook niet vaak pijnstillers. Maar ik denk dat als hij vandaag qua gedrag en veel huilen zo blijft dat ik het inderdaad gewoon probeer. Wil uiteraard ook niet dat mijn kind pijn heeft.