9 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op 94axk
Hoihoi! Wel ervaring met de bevalling daar, geen ruggenprik toendertijd. (g ...
Ik moet een keuze maken qua ziekenhuis dus vroeg me af of mensen daar een fijne bevalling hebben gehad.
3 jaar geleden
Daar ingeleid, maar geen pijnstilling nodig gehad. Pijnstilling werd al wel besproken, maar ik bleek al veel verder te zijn.
Wel 3 dagen verbleven in totaal.
Tussen welke ziekenhuizen twijfel je?
3 jaar geleden
Geen ruggenprik, was uiteindelijk al te ver maar wel morfinepompje gehad. Super fijn geholpen, hele lieve dames, en me de hele tijd heel fijn gevoeld. Kon gelukkig na paar uur alweer naar huis, maar is me goed bevallen....
3 jaar geleden
Ik moet een keuze maken qua ziekenhuis dus vroeg me af of mensen daar een f ...
Ik heb ze als snel en kundig ervaren!
Mijn situatie was ook wel iets anders en sta dan nu ook onder medische controle. Vorige keer ben ik bevallen met acute hellp-syndroom en pre-eclampsie met 34+3.
Het is inmiddels wel 6 jaar geleden en er is wel wat veranderd qua personeel, maar wordt voor mijn gevoel nog steeds heel goed in de gaten gehouden. (tijdens deze zwangerschap nog 2x met spoed op de verloskamers extra in de gaten gehouden)
Al met al zeer tevreden!
3 jaar geleden
Wij hebben de keuze tussen het Meander ziekenhuis Amersfoort en de Gelderse Vallei Ede. Wij kiezen voor Amersfoort. Geen eigen ervaring, maar een aantal jaar geleden hadden ze in Ede geen privékamers, waardoor je met een aantal andere moeders op een kamer lag. In Amersfoort heb je wel een privékamer. Ik weet niet hoe dat nu is in Ede, misschien is dat ook wel veranderd. Daarentegen heb je in Ede wel mogelijkheden tot een badbevalling in in Amersfoort heb je dat niet.
3 jaar geleden
Reactie op 94axk
Inmiddels wel! Afgelopen keren lag ik ook privé en de overnachting was dan ...
Ik lag een jaar geleden ook alleen op een kraamkamer.
In Meander heb je ook gecombineerde couveuse-moeder kamers, weet niet of Ede ook couveusezorg bij moeder op de kamer kan bieden
3 jaar geleden
Reactie op Hannelore13
Ik lag een jaar geleden ook alleen op een kraamkamer.
In Meander heb je ook ...
Ik lag dus in Ede