8 Reacties
3 jaar geleden
Links schijnt inderdaad ‘beter’ te zijn maar ik heb ook altijd begrepen dat je vanzelf draait als het echt oncomfortabel wordt, dus ik ga gewoon liggen hoe ik het lekkerst lig ☺️. Meestal links maar vaak toch ook nog rechts en nu het nog kan soms ook half op m’n buik haha
3 jaar geleden
Ik ben vooral een buik of half zij, half buik slaper. Heb een voedingskussen/zwangerschapskussen nu gebruikt en slaap daar super comfortable mee op mn (linker)zij en wordt ook vaak zo wakker weer.
Overigens is mij ook verteld dat normaal gesproken een beetje afwisselen van houding ook goed is, maar exact kan ik je ook niet meer vertellen waarom. Dus juist omdat ik nu veel links lig, doe ik soms bewust een dagje rechts en als ik knuffel met mn man is het ook rechts :)
3 jaar geleden
Voor mijn vorige zwangerschap lag ik vaak op rechts. Ik heb mezelf al vroeg in de zwangerschap aangeleerd om op links te liggen. Toen was het nog niet nodig, dus geen druk of het een kwartiertje of de hele nacht lukte. Maar tegen de tijd dat het “moest” (je begrijpt wel wat ik bedoel) was ik eraan gewend.
Ook na mijn zwangerschap bleef slapen op links favoriet. Gelukkig maar, nu ik voor de tweede keer zwanger ben!