8 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb zelfde probleem. Mijn vk gaf aan dat het belangrijker was dat je goed slaapt dan je druk maken om die doorbloeding. Er zit wel wat verschil in, maar het was belangrijker om genoeg rust te oakken

3 jaar geleden

Dat werd mij ook aangeraden ,maar dan meer naar het einde toe. Nu hou ik mij er niet mee bezig. Ik heb trouwens bij al mijn zwangerschappen tot het einde op mijn buik kunnen slapen 😁🤣

3 jaar geleden

Links schijnt inderdaad ‘beter’ te zijn maar ik heb ook altijd begrepen dat je vanzelf draait als het echt oncomfortabel wordt, dus ik ga gewoon liggen hoe ik het lekkerst lig ☺️. Meestal links maar vaak toch ook nog rechts en nu het nog kan soms ook half op m’n buik haha

3 jaar geleden

Ik ben vooral een buik of half zij, half buik slaper. Heb een voedingskussen/zwangerschapskussen nu gebruikt en slaap daar super comfortable mee op mn (linker)zij en wordt ook vaak zo wakker weer. Overigens is mij ook verteld dat normaal gesproken een beetje afwisselen van houding ook goed is, maar exact kan ik je ook niet meer vertellen waarom. Dus juist omdat ik nu veel links lig, doe ik soms bewust een dagje rechts en als ik knuffel met mn man is het ook rechts :)

3 jaar geleden

Oke zo te lezen kan ik dan soms ook nog gewoon op rechts liggen, 1 beentje opgetrokken, heerlijk 😊😂 als het later ongemakkelijk gaat worden ook maar zo’n kussen proberen maar is nu nog niet nodig

3 jaar geleden

Links en rechts maakt niet zo nveel uit.. Rug schijnt niet zo goed te zijn.. Links 't beste maar rechts is ook prima.. Ik merk zelf dat je op je rug sneller dove benen krijgt en duizelig word.. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Links en rechts maakt niet zo nveel uit.. Rug schijnt niet zo goed te zijn. ...
En krampen in je billen 😆🤣

3 jaar geleden

Voor mijn vorige zwangerschap lag ik vaak op rechts. Ik heb mezelf al vroeg in de zwangerschap aangeleerd om op links te liggen. Toen was het nog niet nodig, dus geen druk of het een kwartiertje of de hele nacht lukte. Maar tegen de tijd dat het “moest” (je begrijpt wel wat ik bedoel) was ik eraan gewend. Ook na mijn zwangerschap bleef slapen op links favoriet. Gelukkig maar, nu ik voor de tweede keer zwanger ben!