45 Reacties

2 jaar geleden

Kijk eens bij shein... vind deze erg mooi en elegant. SHEIN Elegant Eenkleurig Zwangerschap jurken Ruches Wrap Zijsplit Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! https://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appsharejump?lan=nl&share_type=goods&site=andshnl&localcountry=nl&currency=EUR&id=12716207&url_from=GM7370933701685592064

2 jaar geleden

Asos heb ik een hele leuke jumpsuit gekocht toen ik een bruiloft had hoogzwanger. Ik vind die jurkjes sowieso niet suf.

2 jaar geleden

Ik snap helemaal wat je bedoelt, heel veel is het net niet. Ik ben zelf ook aan het zoeken voor een 3 daagse huwelijksfestijn in het buitenland. Heb al 1 jurkje gevonden bij de H&M, zie de afbeelding hieronder. Succes!!

2 jaar geleden

Oh en een tip voor een normaal merk met geschikte jurken. Most wanted heeft daarin wel een aantal modellen. Danique bossers heeft op haar insta een aantal stories van wat zij draagt in haar zwangerschap

2 jaar geleden

Ik heb onlangs deze aangehad. Normaal maat S, nu een L. Enorm veel plezier van gehad en kreeg er veel positieve reacties op!! Als je hem wil overkopen is prima hoor

2 jaar geleden

Guts&Gutso!

2 jaar geleden

Mamarella, is wel aan de prijzige kant maar erg mooi vind ik. Verder had sissy boy best veel mooie jurken die wijd vallen vond ik laatst, maar ook aan de prijzige kant wel helaas.

2 jaar geleden

Ik ben me hier ook in aan het verdiepen want ook gast op 2 bruiloften in juni. Heb nog niks besteld maar kwam onlangs deze website tegen: https://www.boutiquebyjlk.be

2 jaar geleden

Van Mamalicious heb je via Zalando ook leuke jurkjes ☺️

2 jaar geleden

Ik had een poosje terug via Vinted voor onder de 30,- een kanten jurkje van Tiffany Rose. Zag er echt feestelijk uit. Veel complimentjes over gehad, zat lekker, ook niet te strak om mijn buik.

2 jaar geleden

Noppies heeft mooie jurkjes!

2 jaar geleden

Ik ben nooit zo van online bestellen, maar zie op Facebook vaak reclames van seraphine maternity, daar zitten vaak echt leuke dingen tussen! Denk telkens zal ik eens bestellen, mocht iemand het proberen hoor ik graag of het bevalt haha.

2 jaar geleden

Zelfde hier, ben gelukkig geslaagd via Vinted! Vind inderdaad de meeste jurkjes saai en degelijk, of onbetaalbaar, werd er niet goed van 😅

2 jaar geleden

https://www.boutiquebyjlk.be/ hier hebben ze mooie zwangerschaps jurkjes

2 jaar geleden

Hier hetzelfde! Weet niet of je lang of kort zoekt… Ik heb uiteindelijk gezocht naar een jurk die wijd valt onder de borsten. Deze is van J-label via Vinted. Die hebben nog wel meer van dit soort modellen. Is mijn reguliere maat. Zijn wel Franse maten dus 1 maat groter is sowieso handig.

2 jaar geleden

Reactie op Mama2beP

Ik ben nooit zo van online bestellen, maar zie op Facebook vaak reclames va ...
Ik ook niet maar heb shein ontdekt... helemaal fan van. Maten kloppen gewoon als je goed opmeet...

2 jaar geleden

Reactie op Manonnaa

Hier hetzelfde! Weet niet of je lang of kort zoekt… Ik heb uiteindelijk ge ...
Oeps het merk is jj’s house..

2 jaar geleden

Bij 'Bij Keesje' hebben ze heel veel jurkjes. Zijn geen zwangerschapsjurken, maar er zijn er een heel aantal die je wel aan kan als zwangere!

2 jaar geleden

Ik heb 17 mei een bruiloft en heb op www.outrancefashion.be een jurk gekocht! Zijn geen speciale zwangerschapsjurken, maar heel veel jurken zijn wel geschikt voor als je zwanger bent. De site gebruikt een zwanger model bij deze jurken. Is wel een Belgische site, dus verzendkosten zijn wel wat hoger.

2 jaar geleden

Ik heb 13 mei een trouwerij (ben dan ook 28 weken) en heb een wat chiquer zwangerschapsjurkje kunnen vinden/gekocht. Mocht je hem erna willen overkopen dan zou dat kunnen.