4 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb al verschillende podcasts geluisterd, waarin ze zeggen dat je die bal niet mee hoeft te nemen naar het zkh. Die hebben ze daar ook

3 jaar geleden

Ja heb die van tunturi(€15 als ik me niet vergis) vorige zwangerschap gebruikt vanaf week 20, vriendin heeft hem nog gebruikt tijdens zwangerschap en ben inmiddels zwanger van de tweede en hij is weer lekker opgeblazen 😄😄. Goed naar je lengte kijken, dan weet je welke maat je nodig hebt

3 jaar geleden

Ik heb zelf een Tunturi, maar het maakt niet zoveel uit welk merk het is. Je moet goed op de hoogte letten die bij jouw lengte past. En welke structuur je wilt, er zijn gladde en ruwe ballen. Ik gebruik het zelf voor mijn bekkenoefeningen, yoga en thuiswerken, dus voor mij een echte aanwinst. Als je het alleen voor je bevalling wilt, kun je er volgens mij ook een huren (via je verloskundige?).

3 jaar geleden

In 't ziekenhuis zijn die ballen aanwezig.. Zorg wel dat je thuis de juiste hoogte hebt.. En zorg dat die een plek heeft in huis... Door mijn rugklachten hebben wij al een poosje die bal in huis.. Maar mijn vriend heeft ALTIJD ruzie met die bal.. 't is een Mega lomp ding wat in je huis bivakkeert... 🙈 😂 . En je blaast hem niet zo op en weer leeg zeg maar hah