28 Reacties

vorig jaar
Loveli deo gebruiken. Ik had dat ook heel erg na mijn bevalling. Heeft met hormonen te maken.

vorig jaar
Juist loveli deo, werkt perfect. Ik stonk ook als een bouwvakker! Echt extreem! Ik ging over me nek van mezelf haha Heel m'n zwangerschap en nog een maand 2 a 3 erna. Nu is het eindelijk over :) na 4 maanden. En qua kleding, geen tips behalve extra wassen en meer wasverzachter of van die geurparels

vorig jaar
Loveli deodorant en de kleding die stinkt wassen op een lang wasprogramma op 60°C. Evt van tevoren het okselgebied even goed inwrijven met een biotex papje en even laten inwerken alvorens je het wast.
Ik was ook synthetische shirts op 60°C als ze stinken en niet stankvrij worden op 30/40°C. Overleven ze prima!
Sinds ik al mijn kleding zo geurvrij heb gewassen en Loveli deodorant gebruik, is er geen nieuwe zweetgeur in m'n kleding gekomen en kan ik het weer op lagere temperaturen wassen om het schoon en geurvrij te krijgen.

vorig jaar
Reactie op Lilymy
Waar haal ik de deo
Ik bestel het online via de Loveli website. Ze hebben een testsetje met 6 mini's in verschillende geuren. Die kan ik je aanraden! De geuren waarvan ik van tevoren dacht dat ik die heel lekker zou vinden, gingen niet lekker samen met mijn eigen geur waardoor die enórm vies ruikten als ik het had opgebracht... Terwijl andere geuren waarvan ik van tevoren dacht dat ik die niet zo lekker vond juist heel aangenaam waren. Echt uitproberen dus welke geur een goede match is op jouw huid!
Overigens zijn de geuren subtiel aanwezig als je het aanbrengt en kort daarna. Maar je ruikt er niet per se naar. Vind ik zelf erg fijn, ik ruik daardoor dus erg neutraal, of naar niks, net hoe je het wilt noemen. Na een hele dag ruiken mijn oksels iets wat muffig, maar zeker niet naar zweetgeur en de muffigheid is nog nooit door anderen geroken (nagevraagd bij familie en vrienden 😉). Zelfs als ik het wel eens een dag vergeet op te brengen, ruik ik die dag nog best neutraal.
Je kan ook prima de deo meerdere dagen aanbrengen, zonder je oksels tussendoor te wassen. De werking begint gewoon weer opnieuw bij het opnieuw aanbrengen.
Echt, topspul die Loveli deo 😁

vorig jaar
Reactie op Yvonne79
Ik bestel het online via de Loveli website. Ze hebben een testsetje met 6 m ...
Ik heb nu trouwens 2 XL varianten in gebruik (zodat ik de geur kan kiezen waar ik die dag zin in heb) en ze zijn beide nog lang niet op, ik denk beide nog 1/3 of de helft over. En ik heb ze nu bijna een jaar in gebruik. Ze zijn dus ook zeer zuinig in gebruik en daardoor helemaal niet duurder dan andere deodorants, wellicht zelfs goedkoper uiteindelijk!

vorig jaar
Voor mijn kleding gebruik ik altijd schoonmaakazijn. Wastrommel vullen, wasmiddelen als gewoonlijk, en dan een scheutje azijn toevoegen. Azijn haalt alle geur weg en je kleding ruikt écht niet naar azijn.
Los van geurtjes, gebruik ik voor zowel de babykleding als mijn kleding nu minder schadelijke wasproducten en zo weinig mogelijk wasverzachter. Er zitten zoveel allergenen en schadelijke onderdelen in de gewone wasmiddelen, dat ik ons daar zo weinig mogelijk aan wil blootstellen.
Azijn toevoegen in het bakje voor de wasverzachter helpt ook om de laatste resten wasmiddel goed weg te spoelen.

vorig jaar
Ik was mijn vriend zijn shirts soms maar in de 3 weken, dus het was toen ook even zoeken hoe ik ze fris kon krijgen, want echte mannenzweet. Hier werk het goed om een flinke scheut natuurazijn in de voorwas te doen (neutraliseert geur). Vloeibare wasmiddel en wasverzachter. Gewoon op 30 graden en het ruikt gewoon lekker fris 🥳

vorig jaar
Ter info: azijn mag je in de 3 bakjes van de wasmachine gieten (voorwas/hoofdwas/wasverzachter). Je vervangt dan telkens gewoon dat wasmiddel met azijn (of azijn én wasmiddel in het hoofdvak kan ook). Azijn maakt je kledij ook wat zachter, net zoals wasverzachter, alleen heb je geen bloemengeur achteraf omdat azijn net geuren verwijdert.