23 Reacties

2 jaar geleden

Zwemband. Ging super goed. Deze is van Swim Essentials. Deze is wat meer voor jongens, maar je hebt ook hele leuke voor meisjes.

2 jaar geleden

Reactie op mamavanidrislouay

Zwemband. Ging super goed. Deze is van Swim Essentials. Deze is wat meer vo ...
Oh wat goed!!

2 jaar geleden

nekkraag, zo zit haar lijfje meer onderwater. heb hem op bol.com besteld

2 jaar geleden

Ik heb schouderbandjes. Dan went ze daar vast aan en zit haar lichaam wat meer onder water, koelen ze wat minder snel van af.

2 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Ik heb schouderbandjes. Dan went ze daar vast aan en zit haar lichaam wat m ...
Die kan ik niet zo vinden?

2 jaar geleden

Ik zou een zwemband doen! Toch wat meer bewegingsvrijheid en als het hoofdje zo dicht bij het water is komen er snel golven overheen. Ik heb die van swim essentials, heel leuk! Is er geen ander zwembad bij je in de buurt met babyzwemmen? Ik ben een dorp verderop gegaan op mijn vrije dag en hier vindt ze het zo leuk dat ik dat zeker blijf doen! Zelf zwemmen is hier meestal maar 5min leuk merk ik

2 jaar geleden

Reactie op Sabina-l

nekkraag, zo zit haar lijfje meer onderwater. heb hem op bol.com besteld
Die heb ik ook gezien! Het leek zo naar om haar nek heen, maar het is wel fijn?

2 jaar geleden

Reactie op Nellie1993

Die heb ik ook gezien! Het leek zo naar om haar nek heen, maar het is wel f ...
ze vindt het wel prima hoor en ze vindt het fijn dat ze zelf kan zwemmen (wij blijven er natuurlijk naast)

2 jaar geleden

ik zou een zwembad doen, is heel fijn. een nekband vind ik er zo benauwd uitzien, maar zeker als je vrij gaat zwemmen ook totaal niet fijn omdat het hoofdje ongeveer op het water zit

2 jaar geleden

Reactie op Shennn

ik zou een zwembad doen, is heel fijn. een nekband vind ik er zo benauwd ui ...
*zwemband

2 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Gewoon van die zwemvleugels? Dit idee, geloof dat ik ze bij de kruidvat gek ...
Oh dat is nog wel heel vroeg om alleen zwembanden te doen lijkt mij?!🤭 Dat zou ik echt niet durven

2 jaar geleden

Deze hebben wij gebruikt. Liggen de meteen goed in het water en kan er lekker gespetterd worden. https://www.bol.com/nl/p/veilige-baby-zwemband-zwemtrainer-swimtrainer-classic-rood/9200000112587989?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 jaar geleden

wij hebben ook zo'n zwemband waar ze meer op hun buik in liggen. superleuk, het lijkt qua houding al iets meer op zwemmen, ze kunnen beter bij het water met hun handjes dan bij zo'n zittende versie en het allerleukste, als ze spartelen komen ze ook daadwerkelijk vooruit. Big smile bij ons meisje elke keer als ze hiermee het water in gaat! zo iets is het: https://www.amazon.nl/Pekelin-Zwemband-zonnedak-zwemtrainer-zwemzitje/dp/B0C6Q89LRC/ref=asc_df_B0C6Q89LRC/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=664339981084&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=1194756238379661436&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010526&hvtargid=pla-2195670651550&psc=1&mcid=68f18409b72332ba821cc0df3311122a

2 jaar geleden

Reactie op Nellie1993

Oh dat is nog wel heel vroeg om alleen zwembanden te doen lijkt mij?!🤭 Dat ...
Toen ons zoontje klein was, was de regel nog dat zonder ook mocht en dat hebben we vaak gedaan. Het is niet de bedoeling dat je ze los laat ;) Dus niks eng aan, je bent er 100% van de tijd bij.

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Deze hebben wij gebruikt. Liggen de meteen goed in het water en kan er lekk ...
Deze hebben wij ook inderdaad. Afgelopen maand ook nog gebruikt voor onze 4-jarige dochter.

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Deze hebben wij gebruikt. Liggen de meteen goed in het water en kan er lekk ...
Deze hebben wij ook! Nog niet gebruikt maar inderdaad lekker met de handjes in het water vond ik wel heel belangrijk!

2 jaar geleden

swimtrainer rood gebruiken wij. Soms wisselen we af met de grote gele babyfloat band, wanneer we langer in het zwembad blijven. De swimtrainer is ontzettend leuk, maar wel intensief voor de nekspieren. Baby vindt zwemmen heerlijk en kan het lang volhouden

2 jaar geleden

Reactie op lrnnvg

Deze hebben wij ook! Nog niet gebruikt maar inderdaad lekker met de handjes ...
wij hebben deze ook, maar heb toch een normale zwemband gekocht. die rode is in een openbaar zwembad helemaal niet fijn omdat ze juist zo dicht op het water liggen. spetterende kinderen eromheen, dat is echt niet fijn. en mijn zoon is er een keer mee voorover gevallen. ik was er natuurlijk gewoon bij, maar toch.

2 jaar geleden

Reactie op Shennn

wij hebben deze ook, maar heb toch een normale zwemband gekocht. die rode i ...
dat spetteren vind onze kleine hijst fantastisch ik zou voor 2 systemen gaan en halverwege afwisselen