17 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Vannnn
Jaa klopt. Klapt ze met bandjes niet naar achter?
Ze moeten het evne onder de knie hebben in beging vooral bij ze blijven en als ze wel keer om vallen kan je ze helpen zo leren ze het snel en hebben ze snel onder de knie bij ons heeft dat 2x geduurt tot ze snapte hoe handjes werken viel mij allen mee
8 maanden geleden
8 maanden geleden
Wij gebruiken de puddle jumper, ook erg fijn.
Voor een baby float is ze al best een tijd te groot denk ik? Lekker zelf laten ontdekken nu, neem aan dat ze kruipt/ loopt?
8 maanden geleden
Reactie op Vannnn
't is net waar je je zelf het beste bij voelt. Elke optie is prima. De oudste heeft nooit een puddle jumper gehad.. Alleen gewoon simpele vleugeltjes.. De Jongste is net een tornado zodra ze water ziet.. Voor haar de puddle jumper aangeschaft.. Alleen nu zitten we met het probleem.. Ze ziet helemaal geen gevaar in 't water.. Ze rent zo het water in. Dus wij gaan de puddle jumper weer omruilen voor gewoon vleugeltjes
8 maanden geleden
Reactie op Littl-one
't is net waar je je zelf het beste bij voelt. Elke optie is prima. De ouds ...
Wij begonnen met de oudste met gewone bandjes en zag toen echt geen gevaar in het water. Toen over gegaan naar de puddle jumper. Ziet nog steeds geen gevaar in water... Onze jongste ook totaal niet trouwens. Maar meteen met de puddle jumper begonnen :) Over een paar jaar op zwemles, komt vanzelf wel.
8 maanden geleden
Reactie op Vannnn
Waarom ga je t weer omruilen voor gewone bandjes als ze geen gevaar ziet en ...
Omdat ik haar wil leren dat ze moet oppassen en uitkijken. Als ze zo beschermd word met die puddle jumper, dan leert ze dat niet.. Dus volgende keer met zwemmen uit t hokje de puddle jumper aan, maar zodra we in 't water zijn doe ik hem uit en ruil ik ze voor vleugeltjes. Plus.. Vleugeltjes zijn veeeeeeeel kleiner en dus veel makkelijker mee te nemen.