7 Reacties
2 jaar geleden
Alleen de zwemluier. Een nat strak badpak over dat lichaampje trekken vind ik gedoe en niet zo nodig. Al heb je wel schattige broekjes, dat zou ik zelf nog tot vijf jaar ofzo (geen idee, langer zelfs, zo lang ze het zelf willen) ok vinden.
Buiten heeft de oudste wel een uv werend pakje aan, met mouwen. Die heb je hele leuke, voor jongens en meisjes. Maar dat is ook omdat ik zelf heel snel verbrandt en ik dat m'n kinderen echt niet wil aandoen.
2 jaar geleden
Ik heb deze via Vinted gescoord. Alleen nog niet wezen zwemmen met hem dus hopelijk binnenkort!

2 jaar geleden
Reactie op mamavanidrislouay
Ik heb deze via Vinted gescoord. Alleen nog niet wezen zwemmen met hem dus ...

Bij jongens vind ik het makkelijker, zoontje had zo’n pakje maar ook een zwembroek met uv-shirt. Dat laatste uiteindelijk altijd gedragen omdat het gewoon handiger is dan zo’n pak. Kan in het zwembad zonder uv shirt en buiten indien nodig met.
Maar nu net een meisje denk ik “tot hoe oud is een zwembroekje oké en wanneer stap je over op een badpakje”. Niet dat ze de komende 8 jaar iets “wegkijken” maar tja wat is acceptabel haha.
2 jaar geleden
Reactie op NumberTwoOnTheWay
Bij jongens vind ik het makkelijker, zoontje had zo’n pakje maar ook een zw ...
En een badpakje vind ik schattiger maar als het totaal niet functioneel is is dat ook niet alles..
2 jaar geleden
Ik had zo’n superschattig uv pakje van Liewood gekocht maar bleek echt totaaaaal niet praktisch als je het zwembad ingaat. Met zwemluier moet die direct uit omdat alles anders onder de plas zit en dan moet je dat natte strakke pakje elkaar uit doen. Ik ga de volgende keer sowieso voor een broekje en shirtje!
2 jaar geleden
Ik had zo’n superschattig uv pakje van Liewood gekocht maar bleek echt tota ...
Waarom moet de zwemluier direct uit? Dat deed ik ook niet met de zwembroek bij ons zoontje 🤔