9 Reacties
2 jaar geleden
Ik volg deze! Vandaag op een werkborrel durfde ik geen 0,0% bier van de tap te nemen omdat ik dan niet zeker weet dat het alcoholvrij is en niet alcoholarm.. ik kreeg wel mijn watertje in een bierglas. Collega’s stonden me gek aan te kijken maar heb de ‘ik ben met de auto’ smoes gebruikt 😂 (was ik ook. Dus niet gelogen en ik denk wel het grootste voordeel van toch niet mogen drinken haha)
Ik zoek ook lekkere echte 0,0% tips! Dus ik lees graag mee :-)
2 jaar geleden
Ik lees ook mee!
Wat een gedoe iedere keer al die smoezen bedenken haha!
Ik heb donderdag een kookworkshop met m’n werk + diner en normaal gesproken zit ik dan lekker aan de wijntjes. Nu ook bang dat het menu iets met biefstuk zal zijn ofzo.. hoe kom ik daar dan weer onderuit?😅
In de zomer (toen helaas miskraam) dronk ik vaak 0.0 biertjes. Die van brand Weizen vond ik lekker en ook Leffe en Afligem Blond vond ik heel goed.
Maar nu ook op zoek naar andere 0.0 tips😁
2 jaar geleden
Ik dronk vaak Free Feather, heeft ook een sparkling variant, ook bij AH.. maar of die echt 0,0 % weet ik niet zeker.. er staat wel alcoholvrij op maar soms is het ook <0,5%.
In Duitsland halen we wel eens Rotkäppchen Sekt Alkoholfrei ;) die is ook sparkling.
2 jaar geleden
In mijn beleving zijn er geen lekkere opties. Ik heb meerdere varianten geprobeerd maar ik vind het echt niet te drinken. Dubbelfris heeft een champagnefles: bubbelfris en die vind ik wel lekker en net even feestelijker dan gewoon frisdrank maar dat helpt niet als doen-alsof-wijn.🤣
2 jaar geleden
Crodino met ijs en spa rood met een sinaasappel. Deze hoorde ik van een vriendin. En blijkbaar kan je met die Martini 0,0% ook leuke drankjes maken.