18 Reacties

7 maanden geleden

Pfff, hier letterlijk hetzelfde hahaha

7 maanden geleden

Die van ons zet het op een krijsen als ze iets niet mag🫨

7 maanden geleden

Reactie op Yanelltje

Die van ons zet het op een krijsen als ze iets niet mag🫨
Oh ja echt hoor. Hier gelijk boos, overstrekken en vervolgens huilen totdat ze iets mag of iets klaar is (poetsen/verwchonen) en dat bij elke dingetje 🙈

7 maanden geleden

Reactie op memaa

Pfff, hier letterlijk hetzelfde hahaha
Nou zeker pff, "gelukkig" zijn we niet de enige in deze "gezellige" fase 😅

7 maanden geleden

Zeker! Ik moet erom lachen 🙊

7 maanden geleden

Nou hier is ze ook ineens om van alles en niets aan t gillen en slaapt al weken niet meer door.. terwijl ze vanaf week 6 ofzo al doorsliep, dus ik ken haar helemaal niet zo!

7 maanden geleden

Haha ja, hier precies hetzelfde. Gelijk krijsen en met dingen smijten als hij iets niet mag of als hij iets wil.

7 maanden geleden

Hier ook haha. Een meisje met pit, maar dat had ze eigenlijk altijd al..

7 maanden geleden

Hier ook.. en ons meisje is de hele tijd aan het knijpen en slaan.. herkenbaar? Dan pak ik haar handje en zeg "Nee Livia, zachtjes doen". En dan gaat ze bleren... haha 😅.

7 maanden geleden

Reactie op hope04

Nou hier is ze ook ineens om van alles en niets aan t gillen en slaapt al w ...
Dit hebben wij ook sinds een paar dagen... Wordt 's avonds wakker en zijn dan weer 2 uur bezig om hem in slaap te krijgen. Krijsen, staan in zijn bedje, speen en knuffels weggooien..

7 maanden geleden

Hier ook 😮‍💨 Eigelijk sinds 8/9 maanden al maar het lijkt nu heftiger te zijn Ik pakte een lepel af want die wilt ze altijd te ver in haar mond stoppen Nouu.. krijsen.. met een elleboog mij weg duwen🫣 En als iets niet snel genoeg gaat dan is bij mevrouw helemaal hek over de dam Tegenwoordig word ze ook standaard tussen 3 en 4 uur snachts wakker en dan valt ze 5:00 / half 6 pas weer in slaap

6 maanden geleden

Dit had ik ook kunnen schrijven.. helemaal herkenbaar… Gelukkig zijn we niet de enige 😮‍💨

6 maanden geleden

Jaa ook zo herkenbaar. Zodra ze haar zin niet krijgt werkt ze op alle mogelijke manieren tegen en gaat ze heel hard huilen. Ze heeft dit nu zo'n 4 weken al. Echt heel irritant.

6 maanden geleden

Ja heel herkenbaar! Ik weet dus ook niet waar je goed aan doet. Ik snap dat haar zin geven niet goed werkt, maar soms ben je dat gezeur of gekrijs ook wel even zat. Hoe pakken jullie dat aan?

6 maanden geleden

Hier ook! Onze jongen van 10 maandjes is dol op eten. Laatst bij vd valk gegeten, zijn eten hadden we meegenomen werd snel opgewarmd en ons eten werd al geserveerd (net te vroeg)... krijsen krijsen en gillen. Zo boos. Hahahaa. Ach het is wat het is. Ook op de commode zoals ik bij meer lees. Geen zin in dan gaat hij ook overstrekken en krijsen. Ik geef hem snel een speeltje en dan is het weer oke. Of de pot vaseline in de handen vind hij ook geweldig hahaha

6 maanden geleden

Ik was gewoon op zoek naar een topic zoals deze. Hier ook sinds 2 weken ineens erg pittig en ontevreden. Hiervoor kon ze zich altijd goed zelf vermaken, nu totaal niet meer. Zou het sprong 7 kunnen zijn? Ik hoop wel dat het een fase is 😅

6 maanden geleden

Jaaaa hier ook ineens

6 maanden geleden

Hier ook! Precies hetzelfde. Sprong 7 is pittig