18 Reacties
7 maanden geleden
Hier ook.. en ons meisje is de hele tijd aan het knijpen en slaan.. herkenbaar? Dan pak ik haar handje en zeg "Nee Livia, zachtjes doen". En dan gaat ze bleren... haha 😅.
7 maanden geleden
Reactie op hope04
Nou hier is ze ook ineens om van alles en niets aan t gillen en slaapt al w ...
Dit hebben wij ook sinds een paar dagen... Wordt 's avonds wakker en zijn dan weer 2 uur bezig om hem in slaap te krijgen. Krijsen, staan in zijn bedje, speen en knuffels weggooien..
7 maanden geleden
Hier ook 😮💨
Eigelijk sinds 8/9 maanden al maar het lijkt nu heftiger te zijn
Ik pakte een lepel af want die wilt ze altijd te ver in haar mond stoppen
Nouu.. krijsen.. met een elleboog mij weg duwen🫣
En als iets niet snel genoeg gaat dan is bij mevrouw helemaal hek over de dam
Tegenwoordig word ze ook standaard tussen 3 en 4 uur snachts wakker en dan valt ze 5:00 / half 6 pas weer in slaap
6 maanden geleden
Dit had ik ook kunnen schrijven.. helemaal herkenbaar… Gelukkig zijn we niet de enige 😮💨
6 maanden geleden
Hier ook! Onze jongen van 10 maandjes is dol op eten. Laatst bij vd valk gegeten, zijn eten hadden we meegenomen werd snel opgewarmd en ons eten werd al geserveerd (net te vroeg)... krijsen krijsen en gillen. Zo boos. Hahahaa. Ach het is wat het is. Ook op de commode zoals ik bij meer lees. Geen zin in dan gaat hij ook overstrekken en krijsen. Ik geef hem snel een speeltje en dan is het weer oke. Of de pot vaseline in de handen vind hij ook geweldig hahaha