9 Reacties

5 dagen geleden

Herkenbaar! Hier een keer of 2 a 3 in de nacht wakker en moet dan aangesproken worden om weer te gaan liggen. Overdag alle kasten uitpakken en driftaanvallen. Gelukkig Herkenbaar ik het van dochter 1 en alles is een fase. 馃ぃ

5 dagen geleden

Hier ook geweest! Dit heftige heeft een week geduurd, daarna nam het wat af. Hij wordt nu nog 1x in de nacht zeker wakker, soms slaapt die binnen 5 min weer en soms na een uur nog niet. Ik heb me er gewoon aan toegegeven. Lukte het alleen in ons bed? Prima. Wiegen? Prima. Hij valt nu gelukkig weer zelfstandig in slaap dus ik geloof er ook niet in dat je kind daar dan aan went als je het alleen tijdens ziekte of regressies doet

4 dagen geleden

Ons dochtertje is over 2 weken 18 maanden, maar vind dit wel een pittige fase. Altijd gezellig en nu veel driftbuien piepen en huilen. Middag dutjes zijn korter, en snachts word ze ook wakker waardoor ze vaak tussen ons in beland en dan wel gelijk slaapt maar ik heb liever dat ze in dr eigen bed ligt

3 dagen geleden

Onze meid is nooit een goede slaper geweest maar dit slaat echt alles. Ze slaapt nog slechter dan toen ze een newborn was. Dit is nu nacht 4 en ik ben echt helemaal kapot (nachten grotendeels alleen) In haar eigen bed wordt ze rond 22.00 wakker, als dan rond 3 weer slaapt is het snel. Dat was de afgelopen 3 nachten. Vannacht is bijna nog erger, sinds 21.00 wordt ze elke 45 minuten wakker, het duurde ongeveer 30 minuten voor ik haar weer fatsoenlijk in slaap heb en ik dus van de kamer kan. Ik slaap dus zet in blokjes van max 30 minuten. Tussen ons in slaapt ze helaas ook niet, dan gaat ze alleen maar mijn man irriteren, die er weer vroeg uit moet voor werk. Wo-vrij moet ik ook weer werken, dus ben benieuwd hoe dat gaat 馃槶

2 dagen geleden

Reactie op CheyenneVK

Onze meid is nooit een goede slaper geweest maar dit slaat echt alles. Ze s ...
Hier was dat ook! In het begin werd ze elke 45 minuten wakker, en dat ging zo heel de nacht door. Na een week was ze blokken wakker, meestal zo rond 01:30 en dan zeker wel 1.5 uur wakker pff. Nu slaapt ze weer door maar huilt in dr slaap waardoor je ook wakker wordt. Het wordt beter maar het is ongelooflijk zwaar!

2 dagen geleden

Reactie op Reina-

Hier was dat ook! In het begin werd ze elke 45 minuten wakker, en dat ging ...
Hoelang ongeveer, want het is nu 5 dagen en ik ben helemaal kapot

2 dagen geleden

Reactie op CheyenneVK

Onze meid is nooit een goede slaper geweest maar dit slaat echt alles. Ze s ...
Jeetje heftig, sterkte hoor. Hier hebben we juist een goede nachtslaper (overdag minder). Maar we hebben dit dus 1 nacht gehad tot nu toe gelukkig, maar wel elke nacht huilen in slaap. Soms ook krijsend wakker rond 5u en dan niet meer kunnen slapen. Regressies kunnen 6 weken duren met piek op 3 weken, ik hoop dat het snel wat beter wordt bij jullie!

2 dagen geleden

Hier ook! Precies het zelfde. Ineens super veel huilen bij het slapen. Soms na 30 min wakker, moeilijk weer in slaap komen. Ineens geen flessen melk meer willen. Hoop dat deze drama snel voorbij is!

2 dagen geleden

Reactie op CheyenneVK

Hoelang ongeveer, want het is nu 5 dagen en ik ben helemaal kapot
Wij zijn zeker al 3 weken verder.. hoef er nu niet meer uit maar in de nacht huilt ze nog wel af en toe waar ik dus wakker van word. 馃