292 Reacties

één jaar geleden

Reactie op jantina2405

Ga met je mee hopen dat het deze keer goed komt! Hoe ver was je heen toen ...
De eerste keer 7 weken en de tweede keer 9,5 week ongeveer.

één jaar geleden

Reactie op jantina2405

Gefeliciteerd allemaal :) wanneer gaan jullie de verloskundige bellen? Of ...
Jij ook gefeliciteerd! Ik heb mij al aangemeld bij de kraamzorg en ga eind deze week (als ik nog steeds een knaltest heb) de verloskundige bellen. Daar mag ik gelukkig met zes weken al heen😃

één jaar geleden

Reactie op jantina2405

Ik denk dat ik morgen mezelf ga aanmelden, dan ben ik 12DPO. Hoop dat de echo nog lukt voor kerst haha

één jaar geleden

Reactie op jantina2405

Heb ik al gedaan…. 18 december mogen we voor het eerst.. maar had bij beide kindjes zware hyperemesis dus vandaar de vroege aanmelding zodat ik op tijd medicatie kan krijgen

één jaar geleden

Hoi Ladies! Ik ben al 3 dagen aan het testen en ben dus voor de 1e x zwanger. Kan het eigenlijk een soort van niet geloven. En vind het best spannend. Het liefst wil ik blijven testen maar ik moet het van mezelf een beetje loslaten. Ik ben er niet zo heel erg in thuis maar volgens de app ben ik 4 weken. En rond 27 juli n uitgerekend.. ik ga morgen bellen om een afspraak te maken bij de verloskundige

één jaar geleden

Reactie op emmievfx

Hoi Ladies! Ik ben al 3 dagen aan het testen en ben dus voor de 1e x zwan ...
Gefeliciteerd!! Ook nu mijn derde zwangerschap blijft het ongeloof haha❤️

één jaar geleden

Reactie op Natas31

Heb ik al gedaan…. 18 december mogen we voor het eerst.. maar had bij beide ...
Dat is wel heel fijn dat je zo vroeg mag aanmelden! Ik ga morgen even bellen eerst het ziekenhuis voor een lokalisatie echo die is vaak met 6 weken.

één jaar geleden

Ik had net een beetje bruin bloed met afvegen.. Maak me echt zorgen, maar las dat het ook nog van de innesteling kan zijn. Vandaag 11DPO, iemand bekend mee?

één jaar geleden

Reactie op simbamimi

Ik had net een beetje bruin bloed met afvegen.. Maak me echt zorgen, maar l ...
Het kan denk ik nog de innesteling zijn zolang het niet heftig word of hele erge krampen gaat het nog goed.

één jaar geleden

Reactie op Bianca1102

Jij ook gefeliciteerd! Ik heb mij al aangemeld bij de kraamzorg en ga eind ...
Thnx!!! Maar al aangemeld bij de kraamzorg? Is dat niet mega vroeg?

één jaar geleden

Reactie op jantina2405

Het kan denk ik nog de innesteling zijn zolang het niet heftig word of hele ...
Nu net tijdens 3 bezoekjes aan de wc ( ging natuurlijk extra vaak ) geen bruin bloed verlies meer gehad. Maakt me echt heel onzeker, maar ik kan het dus een beetje los laten denk je?

één jaar geleden

Reactie op simbamimi

Nu net tijdens 3 bezoekjes aan de wc ( ging natuurlijk extra vaak ) geen br ...
Ik ben geen exper he, zou het wel in de gaten houden! En even rustig aan doen misschien als het kan even gaan liggen.

één jaar geleden

Reactie op jantina2405

Thnx!!! Maar al aangemeld bij de kraamzorg? Is dat niet mega vroeg?
Als ik het niet direct doe bij mijn positieve test, ben ik te laat voor diegene die ik graag wil. Die staat hier in het dorp bekend als meest geliefde kraamverzorgster🤭

één jaar geleden

Dit kreeg ik net van iemand die verloskundige is, dus geeft me iets meer rust.. nu hopen dat het goed gaat

één jaar geleden

Hi meiden, ik sluit me graag bij jullie aan omdat ik ook 29 juli 2024 uitgerekend ben. 2 jaar en 1 miskraam verder hoop ik dat deze zwangerschap mag voldragen 🥰 Gefeliciteerd allemaal!

één jaar geleden

Fijn dat ze je gerust kon stellen!

één jaar geleden

Reactie op RVMB

Hi meiden, ik sluit me graag bij jullie aan omdat ik ook 29 juli 2024 uitge ...
Gefeliciteerd en welkom❤️

één jaar geleden

Geloof dat ik iets te veel heb gedaan vandaag nu kleine krampjes die had ik nog niet gehad

één jaar geleden

Reactie op simbamimi

Dit kreeg ik net van iemand die verloskundige is, dus geeft me iets meer ru ...
Wat fijn dat je een berichtje kon sturen! Hoe gaat het nu?

één jaar geleden

Reactie op RVMB

Hi meiden, ik sluit me graag bij jullie aan omdat ik ook 29 juli 2024 uitge ...
Hi, welkom! Dat zou wel heel fijn voor je zijn! Je heb al een lange weg afgelegd