292 Reacties

één jaar geleden

Reactie op emmievfx

Hoi Ladies! Ik ben al 3 dagen aan het testen en ben dus voor de 1e x zwan ...
Heerlijk dat gevoel! Van ongeloof! Wees lief voor je zelf en laat je lekker verwennen

één jaar geleden

Reactie op jantina2405

Wat fijn dat je een berichtje kon sturen! Hoe gaat het nu?
Ik heb na die ene keer geen bruin bloed verlies meer gehad, het was echt 1 keer met naar de toilet gaan. Dus probeer me er aan vast te binden dat het oud innesteling bloed was, anders had het denk ik wel door moeten zetten.. Vervelend, want mijn NOD is dus nooit op dag 14 maar pas op 17, dus vraag me af of ik dan nog 6 dagen met deze zenuwen moet zitten of vanaf 14dpo een beetje rust kan hebben

één jaar geleden

Reactie op simbamimi

Ik heb na die ene keer geen bruin bloed verlies meer gehad, het was echt 1 ...
Misschien dat nog eens vragen? En wellicht nog een testje doen? Om te kijken of ze oplopen kan misschien ook nog beetje gerustelling geven.

één jaar geleden

Reactie op jantina2405

Misschien dat nog eens vragen? En wellicht nog een testje doen? Om te kijke ...
Vanmorgen liepen ze mooi op. Eerste 2 10DPO, 2e 11DPO. Ik doe morgen ochtend weer een test beter met ochtend urine denk ik.. zoals het bruin is, blijkt het oké te zijn.

één jaar geleden

Dit lijkt toch heel mooi!

één jaar geleden

Reactie op jantina2405

Dit lijkt toch heel mooi!
Hopen dat hij morgen ook weer wat oploopt en hopen dat het gewoon goed blijf gaan. Morgen sowieso even de verloskundige bellen.

één jaar geleden

Hoi dames! Ik sluit hier ook graag aan, ik heb pcos en ben in een traject, deze maand letrozol 5 MG geslikt en een eisprong gehad op cyclus dag 18 (waarschijnlijk) vandaag 10 dpo voelde ik me zo niet lekker dat ik toch een test heb gedaan😍❤️ ik vind het zo spannend

één jaar geleden

Na de paniek van gisteren, heb ik maar een keer beetje bruin bloed gehad en een mooie oploop in testen. Vandaag 12DPO.🤍

één jaar geleden

Reactie op simbamimi

Na de paniek van gisteren, heb ik maar een keer beetje bruin bloed gehad en ...
Wat fijn!!

één jaar geleden

Reactie op Anoniempje10

Hoi dames! Ik sluit hier ook graag aan, ik heb pcos en ben in een traject ...
Wauw gefeliciteerd!!

één jaar geleden

Hier een lekker knal lijntje :)

één jaar geleden

Niet te missen

één jaar geleden

Reactie op Frnzz

Niet te missen
Oh nice jij hebt der al 2 3 weken staan gaat de goeie kant op!

één jaar geleden

Reactie op simbamimi

Na de paniek van gisteren, heb ik maar een keer beetje bruin bloed gehad en ...
Wat fijn om te lezen!

één jaar geleden

Reactie op jantina2405

Wat fijn om te lezen!
Hoeveel dpo ben jij nu?

één jaar geleden

Deze early test is van vanmorgen, ik moet donderdag officieel ongesteld worden.

één jaar geleden

Reactie op jantina2405

Oh nice jij hebt der al 2 3 weken staan gaat de goeie kant op!
Ja echt qua streepje ook donker geworden in tegenstelling tot gisteren. Nu was mijn urine vanochtend ook kijk geconcentreerd en die dag ervoor minder.

één jaar geleden

Had hem nog liggen in de la haha. Blijf leuk

één jaar geleden

Reactie op simbamimi

Hoeveel dpo ben jij nu?
Heb eigenlijk geen idee heb vorige week eens gegoogled wat dpo betekende haha. Maar ik moest volgens de app vandaag ongesteld worden.

één jaar geleden

Ik had net weer wat lichte roze bloed verlies, ik was helemaal in paniek. Maar verloskundige zegt dat dit geen reden is tot paniek.. al voelt het wel zo