292 Reacties

één jaar geleden

Ik ben echt doooodmoe rond etenstijd.. 😞 hoe is dat bij jullie?

één jaar geleden

Hebbben jullie ook krampen in de onderbuik/rug?

één jaar geleden

Reactie op jantina2405

Heb ik misschien even gemist maar waarom een andere?
Ik voelde me echt een nummertje bij degene waar ik me had aangemeld en hoorde van een kennis geen positieve verhalen. Deze die ik nu heb is veel kleinschaliger en voelde me er veel prettiger bij!

één jaar geleden

Reactie op Anoniempje10

Ja heb ik ook last van. Wat ik lees hoort het erbij. Heb het niet continue maar met vlagen

één jaar geleden

Reactie op Anoniempje10

Ja! Verloskundige zei dat dat normaal was. Zolang er geen helder bloed verlies is is het oké

één jaar geleden

Hebben jullie een voorgevoel van het geslacht al?

één jaar geleden

Reactie op simbamimi

Ik voelde me echt een nummertje bij degene waar ik me had aangemeld en hoor ...
Ah ja dan zou ik ook omwisselen idd! Je moet nu geen nummertje zijn fijn dat je nog een andere in de buurt had en gelijk eerder voor een echo:)

één jaar geleden

Reactie op Natas31

Ik ben echt doooodmoe rond etenstijd.. 😞 hoe is dat bij jullie?
Jup begint beetje 4 uur en dan houd het eigenlijk niet meer op

één jaar geleden

Reactie op Natas31

Nee nog echt geen idee!! Wil jij het weten?

één jaar geleden

Hoi meiden, Ik ben Joëlle, 26 jaar en getrouwd. Ik ben er vorige week achterkomen dat ik zwanger ben. Dit is ons 1e kindje. Ik ben op 29 juli uitgerekend (ongeveer). Ik ben er heel blij mee, maar ben ook bang dat het mis gaat. Daarnaast ben ik ook een beetje bang voor eventuele zwangerschapskwaaltjes. (Omdat ik in mijn omgeving niet de meest positieve voorbeelden heb). Gelukkig voel ik nog niet heel veel. Af en toe beetje buikpijn, moe en gevoelige borsten.. hebben jullie dit ook?

één jaar geleden

Reactie op Natas31

Jaa heel erg voor gevoel dat het een jongetje is. Jij?

één jaar geleden

Ik ben ook deze datum uitgerekend 😅

één jaar geleden

Reactie op Natas31

Heb ik al gedaan…. 18 december mogen we voor het eerst.. maar had bij beide ...
Ik mag 19 december 😇

één jaar geleden

Blijft fijn om te zien.

één jaar geleden

Ik slaap echt zo slecht! Word midden in de nacht wakker en dan kan ik echt niet meer slapen, iemand die dit ook heeft?

één jaar geleden

Reactie op simbamimi

Ik slaap echt zo slecht! Word midden in de nacht wakker en dan kan ik echt ...
Niet midden in de nacht uurtje of zes en dan kan ik idd niet meer slapen

één jaar geleden

Reactie op simbamimi

Ik slaap echt zo slecht! Word midden in de nacht wakker en dan kan ik echt ...
Yes ik ook. Maar moet wel eerlijk zeggen dat het vannacht beter ging. Werd nu pas om 5:50 voor het eerst wakker om te plassen. Andere dagen ook ongeveer om 00:00 en 03:00

één jaar geleden

Hier ook een voorlopig uitgerekende datum van 29 juli 😊 Gezien ik de test al flink positief vind voor op NOD, heb ik het gevoel al wat verder te zijn. Eerste echo in de week van 11 december. Wel fijn voor de kerst, want we zullen het, afhankelijk van een goede echo, wel met kerst tegen de familie en met oud en nieuw tegen vrienden vertellen. Want zij zullen al genoeg weten wanneer ik niet drink. 😅 Dit is mijn tweede zwangerschap, ik heb zwaar het vermoeden dat het nu een meisje is. Bij mijn zoon ben ik helemaal niet ziek geweest en nu maandag al boven de wc gehangen. 🥲 Maar hier in huis zijn we ook niet helemaal fit, dus het kan ook nog een griepje zijn haha.

één jaar geleden

Even een testje foto

één jaar geleden

Reactie op jantina2405

Nee nog echt geen idee!! Wil jij het weten?
Ja dat wel graag!