292 Reacties
één jaar geleden
Reactie op jantina2405
Heb ik misschien even gemist maar waarom een andere?
Ik voelde me echt een nummertje bij degene waar ik me had aangemeld en hoorde van een kennis geen positieve verhalen. Deze die ik nu heb is veel kleinschaliger en voelde me er veel prettiger bij!
één jaar geleden
Reactie op simbamimi
Ik voelde me echt een nummertje bij degene waar ik me had aangemeld en hoor ...
Ah ja dan zou ik ook omwisselen idd! Je moet nu geen nummertje zijn fijn dat je nog een andere in de buurt had en gelijk eerder voor een echo:)
één jaar geleden
Reactie op Natas31
Ik ben echt doooodmoe rond etenstijd.. 😞 hoe is dat bij jullie?
Jup begint beetje 4 uur en dan houd het eigenlijk niet meer op
één jaar geleden
Reactie op Natas31
Hebben jullie een voorgevoel van het geslacht al?
Nee nog echt geen idee!! Wil jij het weten?
één jaar geleden
Hoi meiden,
Ik ben Joëlle, 26 jaar en getrouwd. Ik ben er vorige week achterkomen dat ik zwanger ben. Dit is ons 1e kindje. Ik ben op 29 juli uitgerekend (ongeveer). Ik ben er heel blij mee, maar ben ook bang dat het mis gaat. Daarnaast ben ik ook een beetje bang voor eventuele zwangerschapskwaaltjes. (Omdat ik in mijn omgeving niet de meest positieve voorbeelden heb). Gelukkig voel ik nog niet heel veel. Af en toe beetje buikpijn, moe en gevoelige borsten.. hebben jullie dit ook?
één jaar geleden
Reactie op Natas31
Hebben jullie een voorgevoel van het geslacht al?
Jaa heel erg voor gevoel dat het een jongetje is. Jij?
één jaar geleden
Reactie op Natas31
Heb ik al gedaan…. 18 december mogen we voor het eerst.. maar had bij beide ...
Ik mag 19 december 😇
één jaar geleden
Reactie op simbamimi
Ik slaap echt zo slecht! Word midden in de nacht wakker en dan kan ik echt ...
Niet midden in de nacht uurtje of zes en dan kan ik idd niet meer slapen
één jaar geleden
Hier ook een voorlopig uitgerekende datum van 29 juli 😊 Gezien ik de test al flink positief vind voor op NOD, heb ik het gevoel al wat verder te zijn.
Eerste echo in de week van 11 december. Wel fijn voor de kerst, want we zullen het, afhankelijk van een goede echo, wel met kerst tegen de familie en met oud en nieuw tegen vrienden vertellen. Want zij zullen al genoeg weten wanneer ik niet drink. 😅
Dit is mijn tweede zwangerschap, ik heb zwaar het vermoeden dat het nu een meisje is. Bij mijn zoon ben ik helemaal niet ziek geweest en nu maandag al boven de wc gehangen. 🥲 Maar hier in huis zijn we ook niet helemaal fit, dus het kan ook nog een griepje zijn haha.