292 Reacties

één jaar geleden

Kon het toch niet laten om toch nog even zo’n test te doen. 🙏

één jaar geleden

Iemand ervaring met deze testen? Ik weet namelijk wanneer mijn eisprong is geweest omdat ik zwanger ben geraakt met letrozol en de eisprong is vastgesteld dmv echo's. Nu zou ik morgen of heel misschien zelfs vrijdag 4 weken moeten zijn maar ik test al vanaf zondag positief ook zie ik op deze test al een streepje bij 4-5 weken zou dit temaken hebben met een snelle innesteling oid? Of zijn deze testen niet goed? Ik vind het zo spannend allemaal🥹😅

één jaar geleden

Reactie op emmievfx

Hoi Ladies! Ik ben al 3 dagen aan het testen en ben dus voor de 1e x zwan ...
Gefeliciteerd 🎉 Voor mij ook de eerste keer zwanger. Ik ben 1 dag eerder uitgerekend. Bijna gelijk met jou. 🙌 De eerste 2 weken krijg je cadeau. Scheelt wachten op de eerste echo denk ik dan maar dat is fijn... 🙈 Ik heb de app zwangerschap + gedownload daar kun je zien hoe de baby zich ontwikkeld in de buik heel leuk. 😊

één jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben voor het eerst zwanger (26 jaar) en moet zeggen dat ik het heel erg spannend vind. Ik heb best wel overgewicht en ben bang dat dit telkens het hoofdonderwerp gaat worden bij controles. Ben al 20 kg afgevallen, maar nog lang niet genoeg. Ik kijk iig uit naar de komende weken, en hopenlijk gaat alles goed ❤️

één jaar geleden

Hi! Als ik het goed heb berekend ben ik ook 29 juli uitgerekend! Heb geen symptomen, maak me wel een beetje zorgen ondanks ik dat ook niet had bij me eerste zwangerschap 😬

één jaar geleden

Onderste 13 dpo en bovenste 15dpo 🩷🩵

één jaar geleden

Reactie op Anoniempje10

Iemand ervaring met deze testen? Ik weet namelijk wanneer mijn eisprong is ...
Sorry, ik ken deze test niet

één jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben voor het eerst zwanger (26 jaar) en moet zeggen dat ik ...
Ah dat zou vervelend zijn! Je had al flink je best gedaan met 20 kilo! Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap

één jaar geleden

Reactie op bibi97

Hi! Als ik het goed heb berekend ben ik ook 29 juli uitgerekend! Heb geen s ...
Gefeliciteerd! Voel je ook geen borstpijn of groei? Rugpijn? Soms ben je er niet altijd van bewust wat je lichaam aangeeft

één jaar geleden

Reactie op simbamimi

Onderste 13 dpo en bovenste 15dpo 🩷🩵
Fijn!!!

één jaar geleden

Reactie op Natas31

Gefeliciteerd! Voel je ook geen borstpijn of groei? Rugpijn? Soms ben je er ...
Pff nee helemaal niks, had laatst wel last van me rug maar werk in de zorg dus weet niet of het daar van komt… jij ook gefeliciteerd!❤️

één jaar geleden

Oh jongens, zijn jullie ook zo moe?!

één jaar geleden

Reactie op madeliefhaarvragen27

Gefeliciteerd 🎉 Voor mij ook de eerste keer zwanger. Ik ben 1 dag eerder u ...
Hoe leuk!! 💗. Ja die app heb ik ookal super grappig om te zien. Wanneer heb je je eerste echo gepland ?

één jaar geleden

Reactie op simbamimi

Oh jongens, zijn jullie ook zo moe?!
Jup en om de 10 min naar de wc en vandaag beetje krampjes als ik zit.. vorige keer met de miskraam begon vandaag het lichte bloedverlies, deze maand voelt alles zo anders en ben op een of andere manier een stuk opgewekte heb overal last van maar ben er blij mee :) 😀

één jaar geleden

Reactie op jantina2405

Jup en om de 10 min naar de wc en vandaag beetje krampjes als ik zit.. vori ...
Ah vervelend zeg die miskraam! Ik heb nu al 4 dagen dat ik telkens wc bezoek eenmalig (dus 1a2x per dag ) een beetje bruin oud bloed heb, maar dit bleek normaal te zijn…

één jaar geleden

Ik heb (pas) 18 december eerste echo in het ziekenhuis omdat ik een ovulatie inductie traject volgende, daarna wordt ik als het goed is overgedragen aan de verloskundige in de buurt. Weten jullie of ik me dan hier ookal moet inschrijven of moet ik wachten tot na de echo in het ziekenhuis?

één jaar geleden

Reactie op Anoniempje10

Ik heb (pas) 18 december eerste echo in het ziekenhuis omdat ik een ovulati ...
Je kunt je gewoon inschrijven :)

één jaar geleden

Hebben jullie ook cravings?

één jaar geleden

Reactie op Natas31

Hebben jullie ook cravings?
Jup, had echt zoveel zin in friet vandaag.

één jaar geleden

Heb sinds vandaag ook een beetje buikkrampen, iemand die dit herkent?