86 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Lisaatje1995

Bij ons in de omgeving vragen ze al gauw rond de 150 euro. En als de fotos ...
Ja dat is indd wel veel geld. Was nieuwsgierig of dat per omgeving zo veel verschillende qua prijs. In Volendam/monickendam is het 50 euro. Wellicht is het in de buurt en doen ze het ook als je voor de rest niet bij deze praktijk zit.

5 maanden geleden

Reactie op MelissavO202

Ons knappe ventje bij 26+4 🥰
Wow wat duidelijk!😍 ik heb vandaag een echo gehad, en die was niet zo duidelijk als deze ( eigenwijs mevrouwtje) ze lag met haar gezichtje in mijn heup🥴😆 en overdwars in mijn rug, ik heb gesprongen en bewogen maar nee hoor, ze had geen zin, prachtig deze!

5 maanden geleden

Reactie op DaniLoua

Ja, we laten hem ook omzetten naar 6D.
Mag ik vragen waar je dit gaat doen?

5 maanden geleden

Wow wat duidelijk!😍 ik heb vandaag een echo gehad, en die was niet zo duid ...
Haha wij hadden ook geluk dat hij op het eind nog beter ging liggen hoor 😅 Meneer ligt al m’n hele zwangerschap in dwarsligging en heeft nog niet echt de intentie om dat te veranderen geloof ik.. Ben heel benieuwd hoe identiek hij straks is aan deze foto 🙈💙

5 maanden geleden

Reactie op MelissavO202

Haha wij hadden ook geluk dat hij op het eind nog beter ging liggen hoor 😅 ...
Wauw haha, alsof hij dacht, ach laat ik maar effe niet eigenwijs doen voor 1 keer haha, heel leuk, ik ken het, bij de groeiecho lag mijn kleine meid ook al zo, en dat is tot nu toe ook niet veranderd, nu al een voorkeur van houding🥴🙈

5 maanden geleden

Ik ben gisteren geweest, was zo magisch. Ineens zo realistisch wat er in je buik zit, zeker als op beeld ziet dat ze schopt en het dan ook voelt. Ik was 28+2 dagen!

5 maanden geleden

Ik ben er onwijs blij mee!💙

5 maanden geleden

Ik heb de 23ste een 3/4d echo gepland staan. Helaas ligt mijn placenta voor en ligt de baby steeds met haar gezichtje in de placenta. Ben dus benieuwd of we iets kunnen zien. Ik heb wel met terugkom garantie geboekt omdat de kans dus groot is dat we het niet goed gaan zien

5 maanden geleden

Wij zijn gisteren geweest met 28+6 maar ze lag steeds met haar gezichtje in de placenta en voetjes bij het gezicht, we mogen volgende week terug komen.

5 maanden geleden

Reactie op MelissavO202

Ons knappe ventje bij 26+4 🥰
Wat een goed beeld! Is it 3D of 6d?

5 maanden geleden

Vandaag de 3D echo met 27+5, was echt magisch en ze lag er gelukkig heel goed voor 💖

5 maanden geleden

Ik heb hem voor de 25ste gepland staan. Ben dan precies 27 weken zwanger. Wij vonden het ook aan de prijzige kant maar hadden ook zoiets van straks hebben we spijt dat we het niet hebben gedaan. Bovendien zijn we te nieuwsgierig 💙

5 maanden geleden

Reactie op Liente

Wat een goed beeld! Is it 3D of 6d?
Dit is 3D 😊

5 maanden geleden

Reactie op DaniLoua

Ja, we laten hem ook omzetten naar 6D.
Wow 6D. Moest even googlen wat het inhoudt haha. Maar wel echt cool!

5 maanden geleden

Hier lag ze helaas niet super goed en zat er steeds van alles voor...dus vond t wel duur voor wat je nu eigenlijk kreeg te zien haha

5 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Hier lag ze helaas niet super goed en zat er steeds van alles voor...dus vo ...
Dit had ik dus precies hetzelfde

5 maanden geleden

Wij gisteren ook 3D/4D gehad met 27+4! Wij vonden het echt allemaal heel duidelijk te zien en toen ik eenmaal op mijn zij ging liggen heeft hij zich goed laten fotograferen hihi 💙🥰. Wij vonden het de prijs sowieso waard om hem weer even te zien en de reacties van opa en oma’s te zien

5 maanden geleden

Reactie op Shan.m91

Wij gisteren ook 3D/4D gehad met 27+4! Wij vonden het echt allemaal heel du ...
.

5 maanden geleden

Ben nu 27+1 wil dit heel graag gaan laten doen alleen overal in de buurt zit het al bijna volgepland 😔

5 maanden geleden

Ben nu 27+1 wil dit heel graag gaan laten doen alleen overal in de buurt zi ...
Welke regio woon je? ☺️