86 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op 19AM91

Welke regio woon je? ☺️
Zuid-Limburg!

5 maanden geleden

Reactie op 19AM91

Vandaag de 3D echo met 27+5, was echt magisch en ze lag er gelukkig heel go ...
Zo schattig. Dat voetje bij haar gezicht 🥰🥰🥰 zo grappig hoe flexibel die baby’s zijn hè

5 maanden geleden

Afgelopen weekend met 28.2 weken de echo laten maken 🥰 al super blij met de foto's maar we mogen nog een keer terug komen omdat meneer in stuit met zn beentjes omhoog lag 😁

5 maanden geleden

26+6 weken, zo trots en verliefd op m kleine meisje!!💞🌸

5 maanden geleden

Wij zijn nu twee keer geweest kindje ligt in stuit met de armen en benen er voor en de navelstreng voor het gezicht. We mogen over twee weken voor de derde keer terugkomen 😆

5 maanden geleden

Hier ook getwijfeld, maar hadden ook zoiets van; kan maar één keer en word elke keer zo blij als ik de kleine weer kan zien. Hebben de echo nog tegoed maar hebben ook de aanstaande oma's al uitgenodigd om mee te gaan. Nu twijfel ik weer of ik daar wel goed aan heb gedaan en of ik het niet liever met zijn tweetjes had willen doen 😅 hoewel ik juist ook weer denk dat het heel bijzonder is. Zucht, dat getwijfel elke keer.

5 maanden geleden

Reactie op Lala05

Wij zijn nu twee keer geweest kindje ligt in stuit met de armen en benen er ...
Bij mij ook! Gisteren geweest maar we konden weinig zien. Gelukkig mogen we nog een keer terugkomen.

5 maanden geleden

Wij hebben ook even mogen spieken al, maar ze houdt zich heel erg verstopt (tussen de placenta in). Wij mogen over een week terugkomen. Wij vinden het juist erg leuk dat we nu meer familie mee kunnen nemen. Bij onze oudste (corona) mocht er ook bij de 4d-echo maar 1 persoon mee.

5 maanden geleden

Ik mag over 4 uurtjes voor een 4d, ben zoooo benieuwd! Ben 26+1

5 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ik mag over 4 uurtjes voor een 4d, ben zoooo benieuwd! Ben 26+1
leukk!! ik mag vandaag om 15:00 vandaag 26 weekjes 🥰

5 maanden geleden

Reactie op melsdroom

leukk!! ik mag vandaag om 15:00 vandaag 26 weekjes 🥰
Spannend! Ben zo benieuwd! Wat leuk dat we even ver zijn!

5 maanden geleden

Vandaag een 3D echo gehad en ondanks dat ie in de stuit lag en alles voor ze hoofd had wat je kon bedenken hebben we toch hele mooie duidelijke foto’s gehad 🥰🥰

5 maanden geleden

Nou het is super goed gelukt 😁

5 maanden geleden

Hier ook prachtige foto's van ons meisje 🥰

5 maanden geleden

Wauw zo mooi he dat dit gewoon kan 😍. Wij hebben uiteindelijk toch plek gekregen na veel locaties bellen. Woensdagochtend ik kan niet wachten!!

5 maanden geleden

Onze kleine vent bij 24w3d

5 maanden geleden

Net de 3D/4D echo laten doen met 27+5. Hij lag er perfect voor 🥰 echoscopiste heeft 43 filmpjes en foto's toegestuurd 😅

5 maanden geleden

Wij hebben er 1 laten doen met 26 weken. Het lag lekker met het handje en armpje te kroelen bij het gezichtje.. navelstreng onder de kin langs haha. 🩷🩵

5 maanden geleden

Ik was hier 29 weken 🥰

5 maanden geleden

Ons kleintje bij 26+5 🥰