86 Reacties
5 maanden geleden
Afgelopen weekend met 28.2 weken de echo laten maken 🥰 al super blij met de foto's maar we mogen nog een keer terug komen omdat meneer in stuit met zn beentjes omhoog lag 😁
5 maanden geleden
Hier ook getwijfeld, maar hadden ook zoiets van; kan maar één keer en word elke keer zo blij als ik de kleine weer kan zien. Hebben de echo nog tegoed maar hebben ook de aanstaande oma's al uitgenodigd om mee te gaan. Nu twijfel ik weer of ik daar wel goed aan heb gedaan en of ik het niet liever met zijn tweetjes had willen doen 😅 hoewel ik juist ook weer denk dat het heel bijzonder is. Zucht, dat getwijfel elke keer.
5 maanden geleden
Wij hebben ook even mogen spieken al, maar ze houdt zich heel erg verstopt (tussen de placenta in). Wij mogen over een week terugkomen.
Wij vinden het juist erg leuk dat we nu meer familie mee kunnen nemen. Bij onze oudste (corona) mocht er ook bij de 4d-echo maar 1 persoon mee.
5 maanden geleden
Reactie op melsdroom
leukk!! ik mag vandaag om 15:00 vandaag 26 weekjes 🥰
Spannend!
Ben zo benieuwd! Wat leuk dat we even ver zijn!
5 maanden geleden
Vandaag een 3D echo gehad en ondanks dat ie in de stuit lag en alles voor ze hoofd had wat je kon bedenken hebben we toch hele mooie duidelijke foto’s gehad 🥰🥰
5 maanden geleden
Wauw zo mooi he dat dit gewoon kan 😍. Wij hebben uiteindelijk toch plek gekregen na veel locaties bellen. Woensdagochtend ik kan niet wachten!!