86 Reacties

5 maanden geleden

Met 29 weken hebben wij ook een 4D echo laten doen. We hebben echt mega veel foto's, hij lag er goed bij. 💙

5 maanden geleden

Mijn jongen 🩵 Gelukkig lag hij er redelijk goed bij en konden we duidelijke foto’s maken vind het heel bijzonder om hem al zo vanuit de buik te zien. Bij allebei me dochters ook gedaan 🩷🩷

5 maanden geleden

Zuid-Limburg!
Ik ben bij babygrafie in België geweest. Misschien kan je hier eens kijken voor plek?

5 maanden geleden

Wat is het toch bijzonder he! Zelf getwijfeld, maar vond het zó leuk om te zien 🥰 heel blij dat we gegaan zijn!

4 maanden geleden

Net geweest maar mevrouw had de voeten vast en voor haar gezicht

4 maanden geleden

Wij zijn deze week geweest. We vonden het erg leuk. 🩷 prachtige foto's en video.

4 maanden geleden

Wij zijn gisteren geweest met 30.1 weken 🥰

4 maanden geleden

We zijn met 22 weken geweest en hadden toen hele mooie beelden. Ze raadde ons aan om met 27/28 weken terug te komen voor de ‘mooiste’ beelden. Alleen mevr lag toen in haar holletje en haar voetjes en handjes waren alleen maar zichtbaar haha we mochten toen een week later terug komen om te kijken of ze anders zou liggen maar ook dit keer helaas geen hele duidelijke beelden gezien. Mocht ik nog extra vruchtwater krijgen in deze weken dan wilt ze het nog een keer proberen anders kan het pas weer bij de volgende baby 😝Dus het verschilt echt qua tijd

4 maanden geleden

Afgelopen maandag onze 2e poging voor een 3D echo ook niet gelukt 🤓 mevrouw lag met haar rug naar ons toe Aanstaande maandag hebben we zoiezo een vervolgcontrole bij de vk en ze had aangeboden on daarna nog eens te kijken Hou mn hart vast Toen we vorige week een groei echo hadden bij de gynaecoloog lag ze er volgens mij perfect voor 🙂‍↔️ maar uiteraard is dat niet het moment tijdens een medische echo
Net 4D echo gehad van ons tweede mannetje. 29+3

4 maanden geleden

29 weken 🥰

4 maanden geleden

Heel moe 🙈

4 maanden geleden

Lijkt al op haar grote zus ❤️

4 maanden geleden

🩵

4 maanden geleden

Bij onze 2e hadden we een 3D echo. Ze lag er 2 keer niet goed voor en kregen 2 half gelukte foto’s. Nu heeft onze VK zelf vanaf het begin bij elke echo ‘even’ een 3D plaatje gemaakt hihi, gewoon omdat ze het leuk vond. Dat is wel luxe!

4 maanden geleden

Afgelopen weekend voor de 2e keer een 3D echo gehad, nu met 31 weken, (eerste keer 28 weken in stuit met voeten voor gezichtje). Nu lag meneer er goed voor, maar met de navelstreng voor het hoofdje haha. Toch weer erg mooi geworden! De vrouw die de echo heeft gemaakt wil ons nog een keer met 36 weken 'echoen' vanwege placenta aan de achterkant, mooi vruchtwater en slanke bouw. Ze wil graag zijn foto's gebruiken voor haar pagina 😁

4 maanden geleden

Vind het heel mooi om te zien dat iedereen er zo blij mee is 🥰 Ik heb zelf besloten het niet te doen. Vind het toch best wel prijzig (alles rondom zwanger zijn en babies is al zo duur..) + risico dat het niet lukt én (sorry als ik hiermee iemand beledig, is niet mijn bedoeling in ieder geval) ik vind vrijwel alle baby’s er hetzelfde uitzien op die 3D beelden 🙈 Ik ben heel benieuwd hoe mn kleine eruit ziet maar wacht toch tot ze geboren wordt 😊

4 maanden geleden

Dit is onze kleine meid🩷 Zit nu op 30 weken en zou tussen de 1300/1400 gram zijn ongeveer. eerste was net 1200 bij dit termijn dus stukje kleiner🙈 we should see😊

3 maanden geleden

Vandaag mocht ik nog een keer terug

3 maanden geleden

Can't wait de kleine mini me . Dit was met 35 weekjes