364 Reacties

13 dagen geleden

Hier ook. Moest hem 2,5 uur vasthouden en wiegen voordat hij inslaap viel EN komt eerder snachts drinken en maakt nog meer geluiden😭

13 dagen geleden

Reactie op C-24Baby

Hier precies hetzelfde.. sliep sinds week 6 de hele nacht door, nu is insla ...
Jaaa sameeeeee, wakker worden en echt hard huilen 😳 I’m like calm down I’m working on it😳🫠

13 dagen geleden

Reactie op MelRoy

Jaaa sameeeeee, wakker worden en echt hard huilen 😳 I’m like calm down I’m ...
Ohhhh dat geluid 🤐😵‍💫😭

13 dagen geleden

Reactie op PetraP

Ohhhh dat geluid 🤐😵‍💫😭
Het lijkt bij ons echt op en schorre geit... en steeds hetzelfde gebrul zonder pauze. Hef-tig op dit moment hoor

13 dagen geleden

Reactie op Siobhaini

Gecorrigeerd 14*
Mijn zoontje ook gecorrigeerd 14 en het is deze week begonnen … echt niet meer in slaap te krijgen, maar wel bekaf..

13 dagen geleden

Reactie op Caya

Het lijkt bij ons echt op en schorre geit... en steeds hetzelfde gebrul zo ...
Zooo dat is PRECIES de omschrijving van mijn zoontje sinds een dag of 2, spot on. Alleen is het niet altijd huilen, maar soms ook op random momenten een uitbarsting van geluid. Ik denk dat hij zijn stem gevonden heeft.

13 dagen geleden

Pff ja echt intens he, hier opeens elk uur wakker tussen de voedingen in (23:30 en 4:00u) en wil echt niet vaker voeden dan dit (bv) en met een peuter van 2,5 die ook nog af en toe een droom heeft is het niet te doen… even doorbijten dus! Hoorde ergens dat de slaapregressie pas bij 4,5mnd begint maar ik heb toch echt het idee dat het nu al sinds 2wk zo is (dochter is nu16wk)

13 dagen geleden

Kan dit ook al bij 13 weken? Mn dochter sliep savonds echt prima in haar bedje en kwam nog 2x voor drinken. Nu ineens sinds 4-5 december veel huilend wakker worden vaker willen drinken.. alleen vanavond spant de kroon. Ik ben 1,5u bezig geweest om haar in bed te krijgen en te laten slapen... Met geen mogelijkheid! Alleen maar krijsen!!😢(Lijkt een beetje op smiddags wanneer ik haar in bed een dutje probeer te laten doen wat dus niet lukt) Zelfs na het drinken vd borst en half soezerig kon ik haar niet wegleggen want gelijk weeeer krijsen. Nu nam ik haar bij me op de borst en sliep ze binnen 2 minuten... Wtf

13 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Kan dit ook al bij 13 weken? Mn dochter sliep savonds echt prima in haar b ...
13 weken maar is geboren met 41+1 trouwens

13 dagen geleden

Lees heel veel herkenning! Ons meisje is 14 weken, maar sinds anderhalve week merk ik al verandering in het slaapgedrag en sinds een aantal dagen wordt ze 's nachts weer veel wakker en wil ze ('s avonds en 's nachts) op de meest gekke tijden een flesje hebben, maar drinkt vervolgens maar een beetje 😅. Volgens mij is het hier met 13 weken al begonnen, meer bij wie het zo vroeg begonnen is?

13 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Ja hier ook begonnen bij 13 weken ongeveer!

13 dagen geleden

Met dit gekrijs de heletijd wenste ik echt dat hij op een andere kamer lag. Echt niks is goed🥹. Zucht. Echt. Zucht.

13 dagen geleden

Reactie op MelRoy

Met dit gekrijs de heletijd wenste ik echt dat hij op een andere kamer lag. ...
Nou echt he! Echt vreselijk gewoon!!

13 dagen geleden

Oh ja! Wij zitten nu rond de 3,5 maand en in sprong 4 en ik ben echt iedere 1,5 uur wakker. Ook overdag slaapt hij echt weinig op het moment, ik dacht even dat het lag aan de vaccinaties van vorige week maar nu ik dit lees gaat er ineens een lampje branden. Overleven dit 😬☠️ en lekkere timing ook trouwens, net als bijna iedereen weer vol aan het werk is gaan ze dit doen haha

13 dagen geleden

Volgens mij hier ook middenin de regressie.. zoontje is 16 weken, sliep pas eindelijk opeens 2 weken door, geen nachtvoedingen meer en sliep tot 8.00 in de ochtend. Sinds 3 dagen kan hij elke 20 minuten wakker worden en krijsen.. alles is een faaaaaaase, maar wat hoop ik dat deze snel voorbij is 😂

13 dagen geleden

Hou vol, hou vol! ♥️ Het is hier ook drie weken feest geweest met als dieptepunt alleen op mij willen slapen, niet weg te leggen en overdag korte dutjes van max 45 met daarna krijsend wakker worden. En ineens sinds gisteren koppelt ze cyclussen aan elkaar en heeft ze twee dutjes gedaan van ieder 2 uur en een dutje van drie kwartier. Ze valt zelf in slaap (yes 🥳) en komt nu pas voor voeding (half 5 🥳). Dus volhouden! Het wordt beter!

13 dagen geleden

Ik ben er echt even enorm klaar mee. Ik doe de nachten alleen en het is echt hopeloos. Elk uur is het huilen, slaapt voornamelijk in mijn bed. Ik ben weer zo bang dat het niet goed komt. Bij onze oudste eindigde haar slaapregressie pas ruim een jaar later. Die heeft helemaal niet meer fatsoenlijk geslapen. Dus ik hoop dat het zoals LM95 zegt dat het goedkomt maar eerlijk gezegd heb ik er weinig vertrouwen in

13 dagen geleden

Mijn dag is alweer begonnen om 4:30… en dan al 10 keer er uit geweest vannacht. Wordt een leuke werkdag vandaag 😓🥴 Vanavond maar weer de co sleeper neerzetten🥲

12 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Kan zeker! De slaapregressie treedt op tussen de 3 en 5 maanden. Zeker als je kindje overtijd is geboren kan die slaapregressie echt al eerder beginnen.

12 dagen geleden

Reactie op Leeuw2413

Ohh hier ook na de nachtvoeding niet kunnen wegleggen, pas na 1,5 uur wiege ...
Precies dit hier ook! :(