38 Reacties
10 maanden geleden
Dit had ik na eerste bevalling. Toen had ik na 9 maanden pas zoiets ja nu voel ik me langzaam weer mezelf en na 1,5jr weer al m'n energie terug. En toen voor 2e gegaan haha. Nu bij 2e voelde ik me na paar maandjes al weer helemaal mezelf en fit, maar nu blijft laatste 10kg nog hangen en lukt het me niet om af te vallen. Elke zwangerschap is anders...geef het tijd. Ze zeggen niet voor niets 9 maanden op, 9 maanden af. ❤️
10 maanden geleden
Ja herkenbaar hoor!
Ik heb exact hetzelfde. En de hormonen vliegen de pan uit nog, zo veel erger dan in de zwangerschap bij mij. Echt enorme mood swings. Helpt er ook allemaal niet bij 🙄🙄
Wel altijd super fijn om te lezen dat we niet de enige zijn!!
10 maanden geleden
Vooral het focussen op gesprekken. Normaal kan ik me heel makkelijk afsluiten van iets of kan ik wel tegen drukte. Maar ik merk dat ik snel afgeleid ben (alsof ik in een soort andere wereld zit in mijn gedachten) en dan vooral de drukte, vind dat zo zwaar en vermoeiend.
Geef het de tijd, je hebt natuurlijk 9 maand lang een kleine gedragen en zat/zit vol met hormonen❤️💙
10 maanden geleden
Reactie op MamainKampen
Ja herkenbaar hoor!
Ik heb exact hetzelfde. En de hormonen vliegen de pan ...
Hier ook herkenbaar. In inderdaad wat jij zegt. Die moodswings heb ik nu ook, en tijdens mijn zwangerschap nergens last van. Ik ben vandaag 6 maanden geleden bevallen en ook 9 kilo zwaarder dan voorheen. Ik wil er ook niet over klagen, maar doe het toch. Voel me lichamelijk zo niet mezelf. En inderdaad mensen zeggen dan het is nog maar 6 maanden. Maar ik ben de laatste maanden gewoon 0 kilo afgevallen. Toch fijn te lezen dat er meerdere in deze situatie zitten.
10 maanden geleden
Ik voel met je mee. Hier helaas hetzelfde. Heb maandag sollicitatiegesprek en voel mij echt dom dan dommer. Pfff totasl niet ik
10 maanden geleden
Reactie op Nouwx
Hier ook herkenbaar. In inderdaad wat jij zegt. Die moodswings heb ik nu oo ...
Jaaa precies!! Die eerste 10 kilo waren binnen 3 weken eraf en daarna is dit gebleven , heb 3 maanden bv gegeven dus had hoop dat het daardoor weg ging maar helaas niet 🥺 blijft toch moeilijk ofzo ..
10 maanden geleden
Herkenbaar. Heb het alle 3 de keren meegemaakt. Na mijn 2e bevalling heeft het wel 2 jaar geduurd voordat ik me weer mezelf voelde 😳
Nu ook 6 maanden post partum en mijn geheugen is echt zo slecht. Dingen die ik op mijn werk allemaal wist zijn gewoon weg, snel overprikkeld, laag energie en altijd moe. Het wordt op een gegeven moment wel beter weet ik maar kan soms echt lang duren.
10 maanden geleden
Hier hetzelfde! Zeker nog niet ‘op gewicht’/voel me vreselijk in m’n lichaam, snel en veel moe, slechte concentratie, soms niet op woorden kunnen komen, vergeetachtig, zere lage onderrug, idee dat ik nog steeds wat vocht vast hou, kan nog steeds niet goed naar het toilet. Kortom: soms het idee alsof ik uit elkaar val 😂🥲
10 maanden geleden
Reactie op Debra93
Zooo vervelend gevoel is dat he, wel fijn om te lezen dat meerdere het hebb ...
Dank je wel. Gelukkig maar ben aangenomen.
10 maanden geleden
Hier 1 aug bevallen. Kan me ook nog niet goed concentreren, mn geheugen is nog steeds verschrikkelijk, en moe!
10 maanden geleden
Hier ook! Ik heb een baan waar ik uren moet schrijven en doe overal denk ik wel dubbel zo lang over. Ik vind het echt niet meer leuk. En zó moe, echt niet te doen. Terwijl onze dochter gewoon doorslaapt en overdag ook super makkelijk is. Dit is ons eerste kindje. Weet iemand wanneer dit ongeveer over gaat gemiddeld? Ik snap dat niemand hetzelfde is, maar ik wil wel graag een lichtpuntje 😆
10 maanden geleden
Ik ben ook precies 6 maanden geleden bevallen en in een gesprek voel ik me net iemand die haar woordenschat niet op orde heeft. Ik voel me ook nog niet mezelf maar las ergens dat het mentale stuk wel langer dan 9 maanden kan duren dus ik denk dat we onszelf nog even de tijd mogen geven ❤️