12 Reacties

9 maanden geleden

Hier ook! Geen tips helaas

9 maanden geleden

Is normaal. Verlatingsangst komt nu om de hoek kijken. Hier is het eventjes mopperen als ik haar in de box leg maar daarna houd ze vanzelf wel op. Ik heb ook 2 andere kids en heb echt geen tijd om haar constant te dragen. Verder als ik iets moet doen zette ik haar in de wipper erbij zodat ik in haar gezichtsveld ben maar daar wil ze nu ook absoluut niet meer in.

9 maanden geleden

Zo herkenbaar. Waar hij eerst gewoon zelfstandig kon spelen, wil die nu elke 5 min even op m’n schoot klimmen en zeuren. Heel vermoeiend, ik merk dat ik dat slecht trek. Hopelijk is het snel voorbij

9 maanden geleden

Hier precies hetzelfde, zowiezo had ze al een concentratie van 2sec maar nu kan ze alleen smorgens even alleen spelen.. rest vd dag ben ik haar entertainment

9 maanden geleden

Heel herkenbaar ook. En wat 'fijn' om te lezen dat jullie dit ook als niet prettig ervaren zeg maar, ik voel mij soms toch snel negatief wanneer ze begint te mopperen en ik echt even wat gedaan wil krijgen. Gaan we weer... 🤭

9 maanden geleden

Reactie op Cosiness

Heel herkenbaar ook. En wat 'fijn' om te lezen dat jullie dit ook als niet ...
Ja dat heb ik ook. Soms kan ik het even niet aan en dan word ik toch een beetje boos op hem van ga toch even zelf spelen. En later spijt gevoel dat ik gemeen deed🥲 het is heel lastig allemaal

9 maanden geleden

Herkenbaar 😂 echt miepen en aanstellen indd haha

9 maanden geleden

Hier ook, is idd de verlatingsangst fase

9 maanden geleden

Hier hetzelfde maar bij mij is het op schoot ook niet leuk, dan moet ze klimmen, klauteren en ergens anders heen. Niks lijkt goed of leuk op het moment 😩 ben soms echt blij als dr op de opvang heb gebracht en lekker “rustig” kan werken haha 😅

8 maanden geleden

Oh hier ook! Word er soms even echt niet goed van. Ben "blij" dat we niet de enigs zijn😅

8 maanden geleden

Hier 7.5 maand en ook al 2 weken zo. Echt super veel huilen, ontevreden, frustratie en niks is meer goed. Wil ook dontinu op schoot, in mijn nek klimmen, klauteren en vliegen. Hij kan nog niet tijgeren, kruipen, zitten. Dus hij is ook enorm gefrustreerd. Het is echt vreselijk vermoeiend.

8 maanden geleden

Precies hetzelfde hier! Ik had een topic met de titel ‘Pfff’ gemaakt hahaha