11 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Sabii-x
Ik ben er nog niet geweest maar ben hier ook benieuwd naar! Het staat in ie ...
Ja bij mij dus ook, maar sowieso niet op de zaterdag, dan lijkt me de drukste dag. Dacht misschien zijn er andere al wel geweest en of het wel of geen aanrader is. Zelf paar keer huishoudbeurs geweest, doordeweeks dat scheelt vaak wel met de drukte
2 jaar geleden
Ik vond het super leuk, hou ook wel erg van shoppen 🙈 ben vorig jaar voor het eerst geweest met een vriendin die toen zwanger was en mijn dochter was net 1 toen, ik had veel meer geshopt dan zij 😅 ik ben nu zelf 12 weken en heb ook kaartjes gehaald alleen weet nog niet of ik kan gaan lig nogsteeds plat en moet nog regelmatig spugen en ben misselijk maar hoop het zo. Huishoudbeurs ben ik nooit geweest zelf dus ik durf dat niet te vergelijken.
2 jaar geleden
Reactie op Sabii-x
Ja wij gaan vrijdagavond, je kon namelijk gratis avondtickets verkrijgen op ...
Dat is waarschijnlijk van de Babydump 😊 die geven avondwinkels gratis weg
2 jaar geleden
Weet iemand of er op de 9 maanden beurs ook veel goede aanbiedingen zijn op bijvoorbeeld kinderwagens, maxi cosi e.d.?
Of is het vooral bedoelt om kennis te maken met alle merken en producten, maar geen goede kortingen?
2 jaar geleden
Reactie op Expected082024
Weet iemand of er op de 9 maanden beurs ook veel goede aanbiedingen zijn op ...
Ik heb gehoord dat het vooral marketing is en leren kennen van merken.. maar ben er zelf nog nooit geweest.
2 jaar geleden
Reactie op Expected082024
Weet iemand of er op de 9 maanden beurs ook veel goede aanbiedingen zijn op ...
Babypark stond vorige jaar met een korting van 10%, zij hebben wel altijd de laagste prijs garantie dus even googlen helpt soms al flink wat in prijs heb ik gemerkt. Verder had je wel veel aanbiedingen van merken voor spullen zoals slaapzakken etc en soms wat gratis proefdingen ☺️