18 Reacties
2 jaar geleden
Bij onze zoon leander matty gekocht, super fijn! Ben nu t twijfelen tussen leander matty en wumby verwarmd aankleedkussen
2 jaar geleden
Wij hebben een Leander en een cheap ass eentje. Gewoon zo'n standaard witte waar je een hoes om doet.
Vanaf het begin heeft mijn zoontje nooit graag op de landerijen gelegen. Ik vermoed omdat die zo plat en hard is. Kleine baby's houden zich van nature een beetje bol en in elkaar en op de leander rolde hij dan ook altijd een beetje naar links of rechts en ik had echt het idee dat hij dat niet prettig vond. Nu is hij 1,5 geweest en ligt er nog altijd niet graag op. Het gewone witte kussen is nooit een probleem geweest.
Dus ik raad vooral aan om niet zo'n dure aan te schaffen. Die 100 euro had ik beter ergens anders in kunnen steken.. 🫣
2 jaar geleden
Ik twijfel tussen https://www.flinders.nl/sebra-pusle-pur-waskussen-aankleedkussen?c=184285 en https://www.littledreamers.nl/product/kas-kopenhagen-kai-changing-mat-aankleedkussen-dusty-stone/?utm_source=awin&utm_medium=affiliate&utm_campaign=176013&awc=46247_1714458624_b387c8e474777fe5603816579df222c8
2 jaar geleden
Reactie op Ivke_x
Wij hebben een Leander en een cheap ass eentje. Gewoon zo'n standaard witt ...
Hier echt nooit last van gehad! Zal misschien per kind verschillend zijn 🤷🏼♀️🤭
2 jaar geleden
Reactie op Hyacinth
De Leander Matty! Prijzig, maar je hebt geen hoezen nodig (makkelijk schoon ...
Wij zijn ook dolblij met deze, vind het ook ideaal dat ik er gewoon een doekje over kan halen als ie weer eens vies is geworden. En voelt toch fijner dan een ‘normaal’ aankleedkussen zonder hoes (zonder want anders vaak onder de poep in ons geval 🫣).
2 jaar geleden
Ook wij zijn al 22 maanden super blij met de Leander Matty. Makkelijk schoon te houden, niet telkens een vieze hoes (hoes is bij deze niet nodig), materiaal voelt nooit koud aan voor haar, en hij is zo stevig dat hij verticaal op onze ondiepe commode ligt en we haar dus niet vanaf de zijkant hoeven te verschonen (voelt comfortabeler voor ons). Zijn soms aanbiedingen te vinden. En als onze tweede geen commode meer nodig heeft kunnen we hem vast nog voor de helft verkopen op MP. Dus ik zeg doen!