Mijn dochter is helemaal gek op boekjes 'lezen'. Vooral met flapjes zijn favoriet, maar eigenlijk is alles prima. Hebben jullie nog aanraders/favorieten?
Op een grote paddenstoel, een boekje met op iedere pagina een liedje dat je samen kan zingen. Hele mooie illustraties. En ik vind het zelf heel leuk dat er een spinnetje is dat op iedere pagina kan zoeken samen.
Hier wordt ons zoontje helemaal gek van Rinus. Hij blijft maar Tijte!! Schreeuwen als hij de tijger ziet.
Is niet per se voor deze leeftijd (hij heeft een oudere zus), maar bij hem dus wel een succes.
En Dikkie dik doet het ook goed :)
alles met flapjes en schuifjes, oud foto aanwijsboek en “kleine uil en de boem”. Het dramatische gehuil van uiltje vindt hij prachtig. Hij doet dan ook even enthousiast mee.
Kietelboek van ian whybrow. Een flapjesboek waar je ook veel kan ‘kietelen’ en dus meer interactie hebt.
Verder zijn hier de geluiden boekjes van Bobbi favoriet, en daar zijn ook flapjesboekjes van te krijgen.
Gonnie en Gijsje, Nijntje en Dikkie dik komen hier ook graag voorbij
Wat hoor ik nijntje geluidenboek & Pippa in de Jungle. Zijn allebei geluidenboekjes. Dikkie Dik in de dierentuin is ook een hit, dat is een flapjesboek.
Mijn dochter is dol op alle boekjes met dieren erin 😀
Dierenorkest speelt (een componist). Mooie tekeningen met veel dieren om te oefenen en elke bladzijde een muziekstuk.
En voor mensen met honden: zoekboek met afbeelding van ras hond die je zelf hebt, erg leuk om dingen aan te wijzen en woordjes te leren.