18 Reacties

3 dagen geleden

Zoekboek van dikkie dik is hier favoriet! En het magneetboek van rupsje nooitgenoeg ook

3 dagen geleden

Het vrolijke voorleesboek van Kikker is hier echt favoriet. Welterusten kleine beer. En mn oudste vanaf 2.5/3 Jip en Janneke.

3 dagen geleden

Op een grote paddenstoel, een boekje met op iedere pagina een liedje dat je samen kan zingen. Hele mooie illustraties. En ik vind het zelf heel leuk dat er een spinnetje is dat op iedere pagina kan zoeken samen.

3 dagen geleden

De Kleine Walvis en de Tijger Slaapt vinden wij erg leuk!

3 dagen geleden

Hier wordt ons zoontje helemaal gek van Rinus. Hij blijft maar Tijte!! Schreeuwen als hij de tijger ziet. Is niet per se voor deze leeftijd (hij heeft een oudere zus), maar bij hem dus wel een succes. En Dikkie dik doet het ook goed :)

3 dagen geleden

Deze is hier favoriet! Is een boek met flapjes ❤️

3 dagen geleden

Zoekboek dikke Dik, aanwijsboek Nijntje, alles van dikkie dik met flapjes, rupsje nooit genoeg met flapjes

3 dagen geleden

alles met flapjes en schuifjes, oud foto aanwijsboek en “kleine uil en de boem”. Het dramatische gehuil van uiltje vindt hij prachtig. Hij doet dan ook even enthousiast mee.

3 dagen geleden

Nog even achter de oortjes kriebelen. Ons zoontje doet op elke pagina fanatiek mee, Zo schattig!!!

3 dagen geleden

Reactie op SarahLuna

Deze is hier favoriet! Is een boek met flapjes ❤️
Ja hier ook 😀

2 dagen geleden

Kietelboek van ian whybrow. Een flapjesboek waar je ook veel kan ‘kietelen’ en dus meer interactie hebt. Verder zijn hier de geluiden boekjes van Bobbi favoriet, en daar zijn ook flapjesboekjes van te krijgen. Gonnie en Gijsje, Nijntje en Dikkie dik komen hier ook graag voorbij

2 dagen geleden

Wij hebben de Bobbi boekjes. Heb je met flapjes maar ook met geluid. Helemaal een hit hier ☺️

2 dagen geleden

Die van ons is fan van kiekeboe boekjes (draai schuif en trek).

2 dagen geleden

Wat hoor ik nijntje geluidenboek & Pippa in de Jungle. Zijn allebei geluidenboekjes. Dikkie Dik in de dierentuin is ook een hit, dat is een flapjesboek. Mijn dochter is dol op alle boekjes met dieren erin 😀

2 dagen geleden

Reactie op Annet16

Die van ons is fan van kiekeboe boekjes (draai schuif en trek).
Oh ja, daar heb ik er ook 2 van, ook leuk idd!

gisteren

Dierenorkest speelt (een componist). Mooie tekeningen met veel dieren om te oefenen en elke bladzijde een muziekstuk. En voor mensen met honden: zoekboek met afbeelding van ras hond die je zelf hebt, erg leuk om dingen aan te wijzen en woordjes te leren.

16 uur geleden

Peuterpraatjes! Je hebt er 2, “daar gaan we” en “alles op”. Is echt een hit hier!

11 uur geleden