30 Reacties

13 dagen geleden

Reactie op EstherB17

Jeetje. Dit is knap. Hoe doe je dit? Ik merk de energie niet te hebben voo ...
Hahah vooral als ik begin van de avond wil sporten is dit ook een uitdaging hoor hahah met de kleine. Mr als die rustig is en gewoon wakker dan leg ik hem op een speelkleed op de grond (ik doe vaak de workout op een matje in de woonkamer). Hij vindt het dan helemaal interessant om te zien hoe ik bezig ben. Ook wissel ik weleens af met mijn man. Als de baby onrustig is vraag ik m'n man ff een halfuurtje op hem te letten zodat ik m'n workout kan doen. Daarna lossen we elkaar af en kan m'n man z'n ding doen. Ik ben ook echt begonnen met lichte workouts hoor. Dat moet je ook tijd geven en opbouwen. Vaak heb je wel gratis workouts voor na de zwangerschap. Zelf volg ik een betaalde: NewBornFitMama, vind ik persoonlijk gewoon heel fijn (je kunt het 7 dagen gratis proberen). Bij mijzelf ging de knop gewoon om haha en lukt het direct om 7 dagen een workout te doen. Maar mocht je het wat rustiger aan willen doen heb je daar heb je ook een programma voor na de zwangerschap waarin je 3x per week een workout hebt met rustdagen ertussen. Nu heb ik ook echt wel een makkelijke baby hoor (die alleen begin van de avond onrustig us mr rest van de dag en nacht makkelijk slaapt). Qua eten doe ik bijv ook gwn een nasi of pasta voor twee dagen maken. Dan eten we gwn twee dagen een gezonde en voedzame maaltijd. Voor de lunch wissel ik van alles af. Hier volg ik ook op insta pamindegym, lotbeukers, lazyfitgirl voor ( en sla receptjes op die door dit algoritme in beeld komen). Wellicht heb je er iets aan! :)

13 dagen geleden

Reactie op Pauline2000

Ik had in mijn aanvullende pakket nog budget voor hormooncoach.. om die wat ...
Ik heb ook een afspraak gemaakt. Ben heel benieuwd

13 dagen geleden

Reactie op Mama2024!

Zijn er mensen die toevallig in contact willen komen bijvoorbeeld?
Ja hoor 🍀

13 dagen geleden

Reactie op Mama2024!

Yes!

13 dagen geleden

Reactie op Mama2024!

Ja leuk! 💪🏻

13 dagen geleden

Reactie op Pauline2000

Ik had in mijn aanvullende pakket nog budget voor hormooncoach.. om die wat ...
Wat deden ze bij zo'n afspraak dan precies?

13 dagen geleden

Reactie op MelissavO202

Ik ben begonnen met ‘Broodje Dunner’. Je kunt haar volgen op Instagram en h ...
Ik wil ook beginnen met broodje dunner! Ik denk dat dit echt goed vol te houden is! Niet de veel gedoe en niet te veel poespas. Heb nu wel e-book 1 aangeschaft, wil ze allemaal maar het is een erg dure maand! Januari dan maar! Veel succes!

13 dagen geleden

Reactie op Mama2024!

Yes!

13 dagen geleden

https://chat.whatsapp.com/GiV103pzUvE55ZeqfFVWnc

12 dagen geleden

Reactie op Tesje11

Ik wil ook beginnen met broodje dunner! Ik denk dat dit echt goed vol te ho ...
Hoe ziet zo’n ebook eruit? Makkelijke recepten en werkschema’s?