32 Reacties
2 jaar geleden
Pff wat heftig zeker aangezien je het totaal niet zag aankomen natuurlijk ik wil jullie heel veel succes wensen en zet een kaarsje aan voor de kleine dat het allemaal mee valt.
Het is goed om het van je af te schrijven blijf er over praten 😘😘 ik hoop dat alles goed komt
2 jaar geleden
Reactie op MarEz3007
Ja die was gelukkig helemaal goed
Gelukkig was die helemaal goed laten we hopen dat het dan allemaal mee valt want je zou anders zeggen dat er ook wel iets uit de nipt had gekomen dan.
2 jaar geleden
Reactie op MarEz3007
Ja die was gelukkig helemaal goed
Maar dan snap ik wel dat je eigenlijk met een heel goed gevoel die 13 weken echo in bent gegaan pfff
2 jaar geleden
Hier ook een hartje wat iets gekanteld lijkt te liggen. net binnen de marges dus de 20 weken echo afwachten was het advies. Ook een goede nipt. Vandaag de afspraak las ik, veel succes! hopelijk valt het allemaal mee!🍀
2 jaar geleden
Hartje ligt idd gekanteld, geen vocht meer in de nekplooi en daarnaast nog gevonden dat de navelstreng 2 vaten bevat ipv 3. Opzich zijn we wel blij met deze uitslag, er is verder helemaal niets afwijkends gevonden. Fijnst was het natuurlijk als niets afwijkend was 😉 Deze dingen afzonderlijk zouden opzich niet zoveel zorgen opleveren, maar bij elkaar wel reden om extra onderzoek te doen. We gaan waarschijnlijk voor vruchtwaterpunctie en bloedonderzoek. Volgende echo bij 20 weken. Dus nog steeds onzeker, maar ik ben ook wel weer een beetje gerustgesteld.
2 jaar geleden
Reactie op MarEz3007
Hartje ligt idd gekanteld, geen vocht meer in de nekplooi en daarnaast nog ...
Ik snap dat je wat gerustgesteld bent. Fijn ♥️ Het blijft een onzekere tijd voor jullie, dat gun je niemand. Hopelijk zijn de uitslagen van de vervolgonderzoeken goed 🍀 ik duim voor jullie
2 jaar geleden
Reactie op MarEz3007
Hartje ligt idd gekanteld, geen vocht meer in de nekplooi en daarnaast nog ...
Hi! Fijn dat je wat meer gerustgesteld bent door de guo! Wij hebben helaas vorige week ook een minder goede uitslag gehad bij de guo.. schisis en een veel te kleine schedel, ruggetje konden ze niet zo goed zien. Morgen de vlokkentest, heel benieuwd of er wat uit komt of dat het allemaal losstaande dingen zijn die niks met een ernstige afwijking te maken hebben.
Begrijp de onzekerheid en spanning waar je in zit heel goed! Sterkte met alles! ❤️
2 jaar geleden
13 weken is ook nog zo vroeg, dat ze veel dingen nog niet zo goed kunnen zien (tenminste dat is bij ons het geval..). Maakt het extra onzeker vond ik.
2 jaar geleden
Hi! Fijn dat je wat meer gerustgesteld bent door de guo! Wij hebben helaas ...
Pfoe jij ook sterkte! Ja het fijne is dat sommige dingen al zo vroeg ontdekt kunnen worden, maar ook de keerzijde dat je in onzekerheid kan zitten omdat het eigenlijk gewoon nog niet duidelijk is. Sterkte morgen!
2 jaar geleden
Pff wij 4 weken geleden ook slecht nieuws puntjes bij lever wittere darmen en ze spraken over waterhoofd nu na 2e echo en vruchtwaterpunctie vandaag en morgen in spanning. Pff
2 jaar geleden
Reactie op GWD1811
Hoe is de punctie gegaan?
Punctie is goed gegaan viel mee vond het zelf echt als bloedprikken voelen, uit alle uitslagen tot nu toe zijn positief dus de baby heeft geen syndromen of andere afwijkingen, wel nog steeds puntjes bij lever en wittere darmen, ook hebben we niks meer gehoord over de hersenen dit gaan we donderdag specifiek allemaal weer na vragen hoe en wat
2 jaar geleden
Spannend! Fijn te lezen dat de punctie mee viel. Ik moet morgen. Vanwege klein gaatje in hart en cyste in 1 nier
2 jaar geleden
Gaat hier heel goed, kleine meid doet het super is actief heel blij de 24 weken behaald te hebben morgen 25 alweer! Wel draag ik al tijdje steunkousen en werk ik al halve dag minder vanwege pijn bekken